بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من که خوشم اومد برای این پسرای این دوره زمونه خوبه دیدنش که عکسای دختر مردمو بر میدارن برای تهدید و اینا...اخر کشتنش دیگه پسررو روز عروسیش حتما ببین عالیه ..
فقط قسمت اولش خوب بود دومی با اینکه بازیگرا حرفه ای بودن ولی بشدت مصنوعی بود
من مه الوده تر از گردنه حیرانم ...بغض باران شده ی چشم تر گیلانم🌱 کاربری هفتم از سال ۹۷ با افرادی که فاقد شعورن وارد بحث نمیشم😌 عاشق اشپزی تو تاپیکای اشپزی تگم کنید
خود داستان واقعی یه چیز دیگه بوده .شبیه بهش ساختن. من ۲تا قسمت دیدم دیگه هم نمی بینم. تا ۲روز فقط آرامبخش خوردم. الان همه سریال ها شده جنایی. خیلی اعصاب داریم بشینیم این فیلمارو ببینیم.
فقط اونجا که مادر پسر و دختر نشسته بودن اهنگ غمگین گوش میدادن روز خاکسپاری😶🌫️😶🌫️
دقیقا مادره رفته جنازه دخترشو ببینه بدون هیچ احساساتی عین بز خیلی ضعیف بود
من مه الوده تر از گردنه حیرانم ...بغض باران شده ی چشم تر گیلانم🌱 کاربری هفتم از سال ۹۷ با افرادی که فاقد شعورن وارد بحث نمیشم😌 عاشق اشپزی تو تاپیکای اشپزی تگم کنید