2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو روبیکا سرچ کن کانال گردن زنی 

داستانش خوبه دواقع از روی یه پرونده ی پلیسی بازی کردن بازیگراها هم همه خوبن 

خدا جونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها میشه من دیر بمیرم اخه نمی خوام بچه ام مثل خودم بی مادر بزرگ بشه توکه بی مادری نکشیدی بدونی چه دردیه😔😔😔

فقط قسمت اولش خوب بود دومی با اینکه بازیگرا حرفه ای بودن ولی بشدت مصنوعی بود

من مه الوده تر از گردنه حیرانم ...بغض باران شده ی چشم تر گیلانم🌱 کاربری هفتم از سال ۹۷ با افرادی که فاقد شعورن وارد بحث نمیشم😌 عاشق اشپزی تو تاپیکای اشپزی تگم کنید 

خود داستان واقعی یه چیز دیگه بوده .شبیه بهش ساختن. من ۲تا قسمت دیدم دیگه هم نمی بینم. تا ۲روز فقط آرامبخش خوردم. الان همه سریال ها شده جنایی. خیلی اعصاب داریم بشینیم این فیلمارو ببینیم. 

کاش روزی بیاد که حال دل همه خوب باشه
فقط اونجا که مادر پسر و دختر نشسته بودن اهنگ غمگین گوش میدادن روز خاکسپاری😶‍🌫️😶‍🌫️

دقیقا مادره رفته جنازه دخترشو ببینه بدون هیچ احساساتی عین بز خیلی ضعیف بود

من مه الوده تر از گردنه حیرانم ...بغض باران شده ی چشم تر گیلانم🌱 کاربری هفتم از سال ۹۷ با افرادی که فاقد شعورن وارد بحث نمیشم😌 عاشق اشپزی تو تاپیکای اشپزی تگم کنید 
دقیقا مادره رفته جنازه دخترشو ببینه بدون هیچ احساساتی عین بز خیلی ضعیف بود

الان میان میگن شوک شده ولی من اینو قبول ندارم فیلمش خیلی ضعیفه بازیگراش خوبن ولی فضای فیلم طبیعی نیست نمیدونم چرا

منکه خوشم نیومد قوی نیستفیلم نت پخش میکنه

وا چطور میگی نیست با بازی تاثیر گزار رویا نونهالی؟  

اصفهانی نیستم ولی اصفهان زندگی میکنم. دور از خانواده ام . درخواست دوستی نده لطفا قبول نمیکنم

وا چطور میگی نیست با بازی تاثیر گزار رویا نونهالی؟

اونکه از همه بدتر، خیلی مصنوعی بازی میکنن

اینجا که نی نی سایته توش بین کاربرا فرق میذارن بیخودی تعلیق میکنن دنیای واقعی چ توقعی داری رفیق!!!   https://www.karzar.net/137702
اونکه از همه بدتر، خیلی مصنوعی بازی میکنن

مسخره میکنم واقعا انگار رفته بود مراسم یکی از فامیلای دوره بابابزرگش خیلی ریلکس 

اصفهانی نیستم ولی اصفهان زندگی میکنم. دور از خانواده ام . درخواست دوستی نده لطفا قبول نمیکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792