2777
2789
پاتین این کردیا رو کی یادت داده بلا😍 همون رگ کردت؟

من از كردي كردستاني همينو بلدم 😄 تركي هم نصفه نيمه بلدم چون پيش خانواده پدري و مادري نبودم كه حرف بزنن بشنوم يادبگيرم 

خداحافظ ني ني سايت ..   وقت رفتنه خسته ام از تايپ كردن خنديدن ، غصه خوردناي الكي تعصباي بيخود، قربون صدقه هاي صوري  ، ديگه دوس ندارم اينجارو ..خستم از وقت هدر دادناي الكي از انرژي هايي كه منفي هاش بيشتر از مثبتاشه .. ديگه حوصلشو ندارم ازش خسته شدم .. ازينكه هر شب ١١ شب تا ٤ صبح بي وقفه اينجا بودم حالم بد ميشه خداحافظ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من النگوم شماره ۴ وزنم ۹۰ قدم ۱۷۸ ...اگه رژیم خاصی داری بگو ...لطفا البته 

قبلا رژیمم خیلی سخت بود و ورزش هم روزی سه چهار ساعت

پسرمم شیر میدادم

عملا چیزی نمیخوردم

الان کم خوری و چیزای پر کالری نمی‌خورم...

البته نه همیشه

دیدییی؟؟؟ ورش دااارم؟؟؟

توچه خوشگلی میگفتی زشتم.منو ببینی چی میگی😂😂😂

به چیزهایی که بعداز دعا کردن به دست نیاوردی فکر نکن  فکر کن چندین نعمت داری که خدا بدون دعا کردن بهت داده🌸🌸🌸همین الان این امضا رو خوندی بگو خدایییاااااا شکرت❤❤❤🙏🙏🙏

اره دیدمت عالیی....رژتون همهههه از دم قرمزاااا

یادش بخیر یه زمانی همه صورتی میزدن با رژ گونه ستش یاسی😆

😉😉خدایا چون دیدم ناظری ساکتم😉خدایا ممنون بابت مهربونیات 💖💖💖💖
من از كردي كردستاني همينو بلدم 😄 تركي هم نصفه نيمه بلدم چون پيش خانواده پدري و مادري نبودم كه حرف ب ...

من میخوام ترکی یاد بگیرم راحته؟؟؟ میخوایم بریم استانبول زندگی کنیم 

سکوت کنین سکوت خیلی خوبه 🤐🤐🤐لطفا نگین تو همونی نبودی که !!!!!بدم میاد 😏😏😏😏
اره چن سری پیش عکس های گلرو رو برداشتن ذخیره کردم فرستادن تو تایپکش 

من ازبعدماجرای عکسا دیگه همون عکسای نصف ونیمه هم نزاشتم خخخ خیلی وفادارم به پیمانم

و خداوند بهترینها را با "ب"شروع کرد بهترین کلمه بسم الله بهترین نمره بیست بهترین مکان بهشت بهترین فصل بهار بهترین حس بینایی و بهترین هدیه 💋
 فک کنم خابت میاد منو قشنگ دیدی عزیزم 😂😂😂😂 ببینمت😑

اتفاقاخیلی خوشگلی

و خداوند بهترینها را با "ب"شروع کرد بهترین کلمه بسم الله بهترین نمره بیست بهترین مکان بهشت بهترین فصل بهار بهترین حس بینایی و بهترین هدیه 💋
اره دیدمت عالیی....رژتون همهههه از دم قرمزاااا یادش بخیر یه زمانی همه صورتی میزدن با رژ گونه ستش یا ...

اره باز الان همه افتادن رو رژ قرمز 😂😂

البته اینجا عروسی دوستم بود وگرنه من کلا ارایش نمیکنم 

باردار نیستماااا😑تیکر آزمونمه😎😂😣😣😣
 فک کنم خابت میاد منو قشنگ دیدی عزیزم 😂😂😂😂 ببینمت😑

نه بخدا ماشالله عااالی و شیطون

به چیزهایی که بعداز دعا کردن به دست نیاوردی فکر نکن  فکر کن چندین نعمت داری که خدا بدون دعا کردن بهت داده🌸🌸🌸همین الان این امضا رو خوندی بگو خدایییاااااا شکرت❤❤❤🙏🙏🙏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792