2777
2789

ممنون از نظر همه  

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من مشهدم بیای حرم هماهنگ کن منم بیام کنار پنجره های فولاد داداشتو دخیل خودم کنم😁😁😁😁

فاطيما منم مشهدم 😂 زودتر ميگفتى ميگرفتم به برادر شوهرم😂😂😂

هركى امضامو ديد لطفا براى سلامتى مامانم صلوات بفرسته🙏 يه دنيا ممنون😘
قدم 180 وزنم و نمیگم😂

عحب قدی وزنت ۹۰ هم باشه خوبه

پروردگارا یاری ام ده تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم و بدون اینکه بدردم بخورند ، همدل و همدردشان باشم زیرا در سودای هر انسانی “ روح تو ” خانه گزیده است !
مچکرممم

من ک ندیدم

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،

چه خوشگلید خانومی.قیافتون شیطنت داره خیلی جذااابی

به چیزهایی که بعداز دعا کردن به دست نیاوردی فکر نکن  فکر کن چندین نعمت داری که خدا بدون دعا کردن بهت داده🌸🌸🌸همین الان این امضا رو خوندی بگو خدایییاااااا شکرت❤❤❤🙏🙏🙏

عکسای نصف ونیمه منویادتون میادقبلنا گذاشته بودم؟؟؟؟

و خداوند بهترینها را با "ب"شروع کرد بهترین کلمه بسم الله بهترین نمره بیست بهترین مکان بهشت بهترین فصل بهار بهترین حس بینایی و بهترین هدیه 💋
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792