2777
2789
دقیقااااا اصلا نشد😐😐😐😐😐😐😐فکر کنم تمدیدش کنن جون خیلیا مشکل دارن

آره تمدید میکنن ولی حالا فردا دوباره بزنیم که بشه فقط بعد ثبت نام باید بری نمره هاتو هم تایید کنی ازش پرینت بگیر که نمره هاتو داشته باشی تا نمره ها رو ارتقا بدی


چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره تمدید میکنن ولی حالا فردا دوباره بزنیم که بشه فقط بعد ثبت نام باید بری نمره هاتو هم تایید کنی از ...

ثبت نام کردم تو ثبت نام کردی؟

راحت باز شد برام

نمره های قبلیم از ترمیمی هام بیشتر بود🥸🥸🥸🥸🥸خاک تو سرم😂😂😂😂😂😂

نمیدونمچرا به دلم افتاده که فرصت دوباره ای هم هست 

حالا اگه نبودم اشکال ندارهامتحانای دیگه رو خوب میدیم

فقط هانی الان بعداز این که ترمیم هم کردیم دوباره یه مهلتی میدن که نمره های جدید رو تایید کنیم؟


🫶

ثبت نام کردم تو ثبت نام کردی؟راحت باز شد برامنمره های قبلیم از ترمیمی هام بیشتر بود🥸🥸🥸🥸🥸خاک تو ...

آره هانی ثبت نام کردم بالاخره

چاگیا دینی چندی؟ سلامت که مهم نیست بقیه هم فرصت ترمیم داری 

خدا کنهههههه    من فقط فارسی رو بتونم درستش کنم 

میگن اون واسه بعد امتحان نهاییاس.فعلا همینا رو تایید کن تایید نهایی میشه واسه بعد کنکور یا امتحانا ولی اینو باید بزنی فعلا ۷۰۰۰۰ تومن اونجا واریز کن

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره هانی ثبت نام کردم بالاخرهچاگیا دینی چندی؟ سلامت که مهم نیست بقیه هم فرصت ترمیم داری خدا کنهههههه ...

اره تاییدشون کردم 

دینی ۱۵.۵ ام اصن افتضاااااااااااح🥸🥸🥸🥸🥸🥸

اون سال اصلا حتی نمیخواستم کنکور بدم برام مهم نبود بخونم یا نه اه🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

اگرم ندادن به درک نمره های دیگمو ۲۰ میکنم 

🫶

اره تاییدشون کردم دینی ۱۵.۵ ام اصن افتضاااااااااااح🥸🥸🥸🥸🥸🥸اون سال اصلا حتی نمیخواستم کنکور بدم ...

آره بقیه رو بخون واسه ۲۰ من پارسال خیلی از نمره هام ۱۹.۷۵ و ۱۹.۵ بود فقط فارسیم‌گند زد به کارنامه ام...فارسی رو خیلیییییییییییی خوب بخون زبانم که اوکی هستی عربی هم من با فلاح ۱۹.۷۵ شدم فکر میکردم ۱۹.۵ دیروز نمره هامو دیدم ۱۹.۷۵ بود

دینی هم من فیلمای فکری شب امتحان دیدم خوب بود 

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره بقیه رو بخون واسه ۲۰ من پارسال خیلی از نمره هام ۱۹.۷۵ و ۱۹.۵ بود فقط فارسیم‌گند زد به کارنامه ام ...

بازم خیلی خوبه نمره هات 

تمرکزت رو بزار رو امتحانای الان  امروز چند ساعت میخونی

امروز ۱۰ ساعت میخونم

🫶

بازم خیلی خوبه نمره هات تمرکزت رو بزار رو امتحانای الان امروز چند ساعت میخونیامروز ۱۰ ساعت میخونم

من ۱۱ میخونم هانی

شب گزارش بده

حتی یه ۲انیه کمتر از ۱۰ نخون

این راه موفقیت ماست

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
من ۱۱ میخونم هانیشب گزارش بدهحتی یه ۲انیه کمتر از ۱۰ نخوناین راه موفقیت ماست

اوکی چیکاره ای الان 

من درس دو دینی یازدهم هم بخونم دیگه میخوابم 

گردن درد گرفتم امروز

باید کتابا رو رو سقف بچسبونم😑😑😑

🫶

اوکی چیکاره ای الان من درس دو دینی یازدهم هم بخونم دیگه میخوابم گردن درد گرفتم امروزباید کتابا رو رو ...

من یه ساعته رد دادم اومدم تو تاپیکا نظر میدم 

یه چیزی هست به اسم کتابیار یا اگه هنوزم هست بخر  چون من قبلا خریدم یا یه چیزی اینجوری درست کن فشار نیاد به گردنت سرچش کن

هانی واسه یه چیزی دعا کن از ته قلبت درست شد بهت میگم باشه؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
من یه ساعته رد دادم اومدم تو تاپیکا نظر میدم یه چیزی هست به اسم کتابیار یا اگه هنوزم هست بخر چون من ...

🥲😂😂😂

الان سرچش کردم چه چیز خوبیه باید یکی بخرم اینجوری تا شیش ماه دیگه گردنم نصف میشه🔪

حتمااااااااااااا بیبی سر نماز صبحمم برات دعا میکنم 

اوکی میشهههههه استرس نگیر💕❤️💖🩷

🫶

🥲😂😂😂الان سرچش کردم چه چیز خوبیه باید یکی بخرم اینجوری تا شیش ماه دیگه گردنم نصف میشه🔪حتمااااااا ...

کاشکی فردا اوکی بشه دارم میمیرم درست شد بهت میگم

آره چیز خوبیه خیلی کاربردیه ببین اگه هست بخر حتما

وااای من اصلا تمرکز نداشتم امروز فردا درست بشه میخونم

التماس دعا حبیبی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
کاشکی فردا اوکی بشه دارم میمیرم درست شد بهت میگمآره چیز خوبیه خیلی کاربردیه ببین اگه هست بخر حتماواا ...

کنچانا کنچانا ☺️🫶

وای دیگه خیلی دارم لفتش میدم این یه درسم بخونم بعد میرم ام وی هیونجینو میبینمممممم ووووویییییی 

امروز همش وسوسه میشدم بازش کنما😂😂

🫶

کنچانا کنچانا ☺️🫶وای دیگه خیلی دارم لفتش میدم این یه درسم بخونم بعد میرم ام وی هیونجینو میبینمممممم ...

بخون بخون و برو ببینش من کلا کیپاپ تا فردا تعطیلم فردا میبینمش


چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز