2777
2789
دلم برات تنگ شد🥲🥲🥲🥲امروز خیلی سرت شلوغ شده فک کنم

هانی نمره هامو تایید نکردم

سابقه تحصیلیم رو سایت نمیاد دارم روانی میشم

نگفتم استرس نگیری

دیگه موند شنبه دوباره برم‌ پیگیر بشم

میگه ایراد سایته واسه بعضیا اینجوریه دارم دیوونه میشم واسه همین استرس دارم و بهم ریخته ام نمیتونم درس بخونم ولی دیگه تا شنبه میخونم چون دیگه موند شنبه

میگم‌من‌پارسال کنکور دادم میگه نمره هات نمیاد رو سایت  واسه همین تا ۱۵ ام تمدید کردن سایت مورد داره

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هانی نمره هامو تایید نکردمسابقه تحصیلیم رو سایت نمیاد دارم روانی میشمنگفتم استرس نگیریدیگه موند شنبه ...

شتتت شوخی میکنییی

الان چی میشه درست میشه ؟؟؟

اگه درست شد بگووووو

وای گندشون بزنن با این سایت مزخرفشون

نترس هیچی نمیشه اوکی میشه 

غلط میکنن درستش نکنن

🫶

هانی نمره هامو تایید نکردمسابقه تحصیلیم رو سایت نمیاد دارم روانی میشمنگفتم استرس نگیریدیگه موند شنبه ...

وای ببین تمرکز کن بشین بخون بشین بخون فقط نزار چنین چیزی رو روند مطالعت تاثیر بزاره این مشکل از اوناست خودشون درستش میکننن

تو نگرانش نباش

بعد مطمئنا بازم فرصت تایید میدن

🫶

کتابو بستیا 

لایک نکن جون اقدس الویه /تیکر اتمام دوازدهمه کاربری ۱۴۰۱ تعلیقی ۳ بار هر کی دیدی نوشته کاربری دست دو نفره❌️ بدون نوشته دست دو شخصیتم هست ✅️ یا اگه نوشته دست چند نفره❌️منظورش اینه لطفا به دروغ هایی که میبافم گیر ندید ✅️

شتتت شوخی میکنیییالان چی میشه درست میشه ؟؟؟اگه درست شد بگووووووای گندشون بزنن با این سایت مزخرفشوننت ...

خیلی قاطیه یعنی نمره هامو نمیاره اصلا 

فرصت میدن ولی این روزا بر نمیگرده قلبم درد میکنه فقط درست بشههههههه

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
وقتی تلفن زنگ میزند رو دیدم خیلی خوب بود افسردگی گرفتم حس میکنم بجاش باید درس بوخونم

وووییییی منم دیدم اصن خیلی بدجایی تموم شد لامصب🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

اشکال نداره یه ذره استراحت

🫶

وووییییی منم دیدم اصن خیلی بدجایی تموم شد لامصب🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂اشکال نداره یه ذره استراحت

آره فردا و پس فردا درس میخونم که جمعه شب ببینمش شنبه دعا کن نمره هام بیان    خواستم بگم سایت بزاد نمره هام بیان

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره فردا و پس فردا درس میخونم که جمعه شب ببینمش شنبه دعا کن نمره هام بیان خواستم بگم سایت بزاد نم ...

اره فردا هم اسکویید گیم میاد بیا بخونیممممممم تا اونموقع😃🩷

🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز