2777
2789
چراااااا به این زودی پخش میشه من درس دارم بعد حوصله اشک واسه هر کاراکترو ندارمسریال من فعلا نگاه نم ...

ا

وای ارهههه دوست داشتم این سریالو با ارامش ببینم خیلی وقته منتظرشیممم😂😂😭🔪

منم دیگه بازیگوشی نمیکنم تا هفته ای دو ساعت وقتی تلفن زنگ میخورد رو فقط ببینم

تیزر سولوی بنگچانو دیدی پشماااام پشماااااااانم واااای واااااااااای

احتمال عوض کردن امضا میدم

🫶

اوای ارهههه دوست داشتم این سریالو با ارامش ببینم خیلی وقته منتظرشیممم😂😂😭🔪منم دیگه بازیگوشی نمیکن ...

آره همه چیو تعطیل کن بجاش سریالت رو ببینیییی

چان شیییییی  تو یه کنسرتش داشت میگفت استف ها میدیدنش میگفتن دلمون واست میسوزههههههه و گریه میکرد خیلی سختی کشیده الان اینجاس واقعا لیاقتشه آدم پری هم هست....ندیدم میرم میبینمش

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره همه چیو تعطیل کن بجاش سریالت رو ببینییییچان شیییییی تو یه کنسرتش داشت میگفت استف ها میدیدنش میگ ...

واااییی دیدیییی خیلی هات بود پدصگگگ🥲🥲🥲😂🔪🗿

۱۴۶ روز موندهههه تو هم ۱۴۷ چه قدر سریع گذشت از وقتی ۱۹۰ و خوردی روز مونده بود یادمه همینطور داره زمان میگذره سال دیگه جشن میگیریمممم


🫶

واااییی دیدیییی خیلی هات بود پدصگگگ🥲🥲🥲😂🔪🗿۱۴۶ روز موندهههه تو هم ۱۴۷ چه قدر سریع گذشت از وقتی ۱ ...

حدود ۵ ماه میتونیم زندگیمونو دگرگون کنیممممممم

سخته ولی بیا دووم بیاریم من مهمونیمو رفتم مامانم اینا شام موندن من گفتم میخوام برم خونه دوستم تنهاست اومدم خونه درس بخونم....یعنی دلم واسه خودم سوخت همه میپیچونن برن خونه دوستشون که تنهاست به بهونه درس    من به بهونه خونه دوستم میام درس میخونم....حالم ازین زندگی بهم میخوره  شام هم میخوام نودل بخورم  زندگی کوفتی یه کنکوری  بخون هانی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
حدود ۵ ماه میتونیم زندگیمونو دگرگون کنیمممممممسخته ولی بیا دووم بیاریم من مهمونیمو رفتم مامانم اینا ...

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

اخراشه دیگه😭😭🥲

وای من خیلی خوردم امروز

الان میفهمم سریال مادر بد چرا مامانش به کانگ هو غذا نمیداد🗿😭🥲

🫶

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲اخراشه دیگه😭😭🥲وای من خیلی خوردم امروزالان میفهمم سریال مادر بد چرا مامانش به کانگ ه ...


  منم با این روند که وزنم میره بالا باشگاه لازمم اعتماد بنفسم داره میاد پایین چون چاق بشم خیلی حجیم بنظر میام ولی نو پرابلم فقط قبول شم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
منم با این روند که وزنم میره بالا باشگاه لازمم اعتماد بنفسم داره میاد پایین چون چاق بشم خیلی حجیم بن ...

دقیقاااا هیچی بهتر از اندام خوب نیست

نگران تباش تیر که کنکور بدی تا مهر که جوابا میاد ۳ ماهی حدودا فرصت هست خودتو درست کنی👍🏻🥲😂💕

🫶

دقیقاااا هیچی بهتر از اندام خوب نیستنگران تباش تیر که کنکور بدی تا مهر که جوابا میاد ۳ ماهی حدودا فر ...

آره قبول بشم دیگه واسه خودم وقت میزارم

هانی کمتر از ۹ نخونیااااا این روزا

بدو بخون

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره قبول بشم دیگه واسه خودم وقت میزارمهانی کمتر از ۹ نخونیااااا این روزابدو بخون

یه صبححححح دیگهههههههه خیلی نمونده هاااا خوب بخون

با عمومی ها در چه حالی؟؟؟

🫶

آره قبول بشم دیگه واسه خودم وقت میزارمهانی کمتر از ۹ نخونیااااا این روزابدو بخون

من امروز نشستم کامبک های رزی ترژر و دی ایت رو دیدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭هرسه تا عااااالی بووووووودند

ولی اهنگ دی ایت وااااااای چه ام وی جذابی خیلییی جذاب بود🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭

قشنگ سلیقه موسیقی من این اهنگ orbit عه خیلی قشنگ بودددد خیلیییییی

🫶

من امروز نشستم کامبک های رزی ترژر و دی ایت رو دیدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭هرسه تا عااااالی بوووو ...

من کامبک رزی رو دیشب دیدم وایب تیلور سوییفت میداد تو آهنگ بلنک اسپیس نومو چوآ 

خیلی خوب بود

امشب برم آهنگ دی ایت رو ببینم من روزا با گوشی مامانمم آخر شبا با گوشی خودم  واسه همین روزا دسترسی به هیچچچچچچچچی ندارم خودمم نمیرم 

به اندازه قبولی وقت داریم امشب گزارش ساعن مطالعه میخوام ازت

بخون من امروز ۱۲ قراره بخونمممم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
من کامبک رزی رو دیشب دیدم وایب تیلور سوییفت میداد تو آهنگ بلنک اسپیس نومو چوآ خیلی خوب بودامشب برم آ ...

وای دقیقاااااااااااااا دقیقاااااااااااااااااااااااااااا

منم همینو گفتمممممممم 

بین اهنگای تیلور من

لوک وات یو مید می دو

بدبلاد 

بلنک اسپیس

رو خیلییییییییی میدوستم 

چهه خوبببببب من امروز ده و نیم میخونم یه دفعه ای یازده زیاده برام🥲😂😂🔪سخته خدایی

ولی از دی به بعد زیر یازده نمیخوام بخونم ابشالا بشه دوازده ساعته بخونمممممم هوفففف

🫶

وای دقیقاااااااااااااا دقیقاااااااااااااااااااااااااااامنم همینو گفتمممممممم بین اهنگای تیلور منلوک ...

دقیقاااااااا اینا تو پلی لیست من فیوریتامن من ۲۲ رو هم خیلی دوست دارم با یو بلانگ ویت می و وایلدست دریم‌ قدیمیاشن ولی خوشم میاد

شیک ایت آو هم هست کریزی فورمه اونم خوشم میاد

من امروز هر طور شده ۱۲ میخونم شب گزارش میدم هانی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
دقیقاااااااا اینا تو پلی لیست من فیوریتامن من ۲۲ رو هم خیلی دوست دارم با یو بلانگ ویت می و وایلدست د ...

تیلوررخیلییی خوبه کلا این البوم رزی اگه فن تیلور باشی صد در صد خوشت میاد🥲👍🏻😂✨️

سبک رزی را خیلی میدوستتتتتت

منم امشب ۱۰ ساعت رو میخونممممممم

🫶

تیلوررخیلییی خوبه کلا این البوم رزی اگه فن تیلور باشی صد در صد خوشت میاد🥲👍🏻😂✨️سبک رزی را خیلی می ...

آره رزی بنظرم داره منفجر میکنههههه من فنش نبودم فقط پارت ووکالش تو atp وااای قلبم

من ۴۳ دقیقه دیگه دووم بیارم میشه ۱۲ ساعت  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز