2777
2789
آره رزی بنظرم داره منفجر میکنههههه من فنش نبودم فقط پارت ووکالش تو atp وااای قلبممن ۴۳ دقیقه دیگه دو ...

بس زیست خوندی 

آدنوزین تری فسفات😔😂😂

apt😂💖

من سی دقیقه ی دیگهههههه دارمممم هنوووز ولی حسش نیست

۱۲ تا ۱۲ و نیمم یه ذره دیگه بخونم تمومهههههه

خاک تو سرم به خاطر نیم ساعت😑😑😑🤣

🫶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بس زیست خوندی آدنوزین تری فسفات😔😂😂apt😂💖من سی دقیقه ی دیگهههههه دارمممم هنوووز ولی حسش نیست۱۲ تا ...

جررررررررررررر  لعنت به زیست    الان دیدم دیگه من جز رد داده هاممممم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
بس زیست خوندی آدنوزین تری فسفات😔😂😂apt😂💖من سی دقیقه ی دیگهههههه دارمممم هنوووز ولی حسش نیست۱۲ تا ...

واسه همین میگن آدم باید ۸ ساعت کار کنه نتیجه ۱۲ ساعت درس خوندنه  خیلی خوب بود

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
😭😭😂😂❤️تو چه کردی امرووووز

من امروز ۱۱ خوندم واقعا نمیتونم به ۱۲ برسونمش ...تعطیلم چشمام دیگه نمیبینه خشک شده فردا اشک مصنوعی بگیرم

حالا ۲۴ ساعت پیاپی فیلم ببینم چیزیم نمیشه ها  واسه درس همه چی برعکس میشه

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
امروز عالی بود ۹ ساعت خوندم ولی مفید بود جدی یکم جمع بندی کنم دوازده دیگه میخواااااااابمممممممم

آفرین حتی اگه کسی ۹ ساعت مداوم بخونه واسه تجربی هم نتیجه خوبی میگیره فیکس شو رو ۹ مفید بعد بیشترش میکنی واسه زیر ۲۰۰ باید عالی بخونی به لحظه قبولیت فکر کن و بخون

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
من امروز ۱۱ خوندم واقعا نمیتونم به ۱۲ برسونمش ...تعطیلم چشمام دیگه نمیبینه خشک شده فردا اشک مصنوعی ب ...

یه دفعه ای دوازدهش نکن سعی کن تو این ده روز بیشترش کنی از دی به اینور جفتمون باید بیشتر بخونیم


🫶

آفرین حتی اگه کسی ۹ ساعت مداوم بخونه واسه تجربی هم نتیجه خوبی میگیره فیکس شو رو ۹ مفید بعد بیشترش می ...

وااااای خیلی دیگه نمونده 

یه ۱۴۲ ۱۴۳ روز اینا چه قدررررر زودگذشت 

وای این زمانه بخواد دو رقمی شه استرسیم میکنه

🫶

وااااای خیلی دیگه نمونده یه ۱۴۲ ۱۴۳ روز اینا چه قدررررر زودگذشت وای این زمانه بخواد دو رقمی شه استرس ...

هانی اصلا دیگه روزشماری نکن فقط فکر کن امروز رو داری همون روز رو عالی بخون استرس اون آخرا کارا رو خراب میکنه همه از تو بدترن تو داری تلاشتو میکنی و به نتیجه میرسی 

فقط زیاد درگیر روزشماری نشو حتی یه روز مونده میشه درصدت رو بیشتر کنی من زیست روز آخر خوندم سه تا کتاب رو سر کنکور خوب زدم باورت نمیشه همه چی یادم بود تست زنیم کم بود وقت کم میاوردم باز

تست زیاد بزن هانی 

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
یه دفعه ای دوازدهش نکن سعی کن تو این ده روز بیشترش کنی از دی به اینور جفتمون باید بیشتر بخونیم

آره فشار میاد بهم دقیقا از اول دی دیگه کم کاری نکنیم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
هانی اصلا دیگه روزشماری نکن فقط فکر کن امروز رو داری همون روز رو عالی بخون استرس اون آخرا کارا رو خر ...

وای اره دقیقاااااااااااا

روز شماررو حذف کردم اعصابمو به هم میریخت

🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه

rozeee_ee | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز