2777
2789

تمااااام شد قسمت آخرم دیدم  اگه من دوباره رفتم سراغ درام اشک درآر میتونی منو بزنی

مغزم داره میاد تو دهانم اونقدر گریه کردن یه استامینوفن کدئین خوردم چشمام هر کدوم اونقدر پف کرده نمیتونم ببینم

قلبم تیر خورده  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تمااااام شد قسمت آخرم دیدم اگه من دوباره رفتم سراغ درام اشک درآر میتونی منو بزنیمغزم داره میاد تو د ...

ووویییی اینقدر بده؟😭😭😭😭🥲😂

باید ببینم و خودمو عذاب بدم😀😀😀😀😂

چند قسمت اومده؟

🫶

ووویییی اینقدر بده؟😭😭😭😭🥲😂باید ببینم و خودمو عذاب بدم😀😀😀😀😂چند قسمت اومده؟

کلا ۱۰ قسمته تموم شده 

من امروز اگه ۱۱ ساعت بخونم میرم نیم ساعت وقتی تلفن زنگ میزنه میبینم

بزن بترکونیم امروزو

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
کلا ۱۰ قسمته تموم شده من امروز اگه ۱۱ ساعت بخونم میرم نیم ساعت وقتی تلفن زنگ میزنه میبینمبزن بترکونی ...

عه تمومممم شددد 

حس میکنم خیلییی زود تموم شد نمیدونم چرا😀🥲😂خدا رو شکرررررر

من اوتو فقط تا قسمت دو دیدم اگه امروزم خوب خوندم شب ببینیمششششش

🫶

عه تمومممم شددد حس میکنم خیلییی زود تموم شد نمیدونم چرا😀🥲😂خدا رو شکررررررمن اوتو فقط تا قسمت دو د ...

هانی من دیروز ۱۱ خوندم امروزم ۱۱ بخونمممممم

نمیدونم چرا شب یلدا داره نزدیک میشه استرس گرفتم....بیا بخونیم هرررر روز رو عالی باشیم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
هانی من دیروز ۱۱ خوندم امروزم ۱۱ بخونممممممنمیدونم چرا شب یلدا داره نزدیک میشه استرس گرفتم....بیا بخ ...

عالیههه میگم هانی تو برای یازدهم ها هم کمک درسی گرفتی؟

🫶

عالیههه میگم هانی تو برای یازدهم ها هم کمک درسی گرفتی؟

آره هانی من فعلا ادبیات و فیزیک و شیمی یازدهم فرمول ۲۰ گرفتم بقیه رو هم کم کم میگیرم 

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره هانی من فعلا ادبیات و فیزیک و شیمی یازدهم فرمول ۲۰ گرفتم بقیه رو هم کم کم میگیرم

منم باید کم کم با پولام بگیرم روم نمیشه از مامان بابام بگیرم🥲🥲🥲🥲

یکم دیگه بخونم جمع و جور کنم بخوابم صبح زود کلاس دارم وای 

اقا اسکویید گیم دیدی پارک سانگ هون نقش ت.رنس رو قراره بازی کنه واااای صمصمصم چه خوشگل شده😂😂😂😂😂💅🏻😭😭

جرررررر

یکم ناراحت شدم اخه خیلی هاتت من فکر کردم قراره ویلنی چیزی باشه😔😔🗿🔪😂

🫶

منم باید کم کم با پولام بگیرم روم نمیشه از مامان بابام بگیرم🥲🥲🥲🥲یکم دیگه بخونم جمع و جور کنم بخو ...

اوههههه برگاممممم رفتم بازیگرا رو دیدم top بیگ بنگ وااای من چقدر واسش ناراحت بودم بعد اتفاقایی که افتاد اصلا حس میکردم رد داده امیدوارم برگرده چقدر داغون شده  

بقیه هم برگریزونن هانول مستر سانشاین  یکی از همسران سابقت   هاجون که جای خود داره

چقدر دیگه باید صبر کنیم خدا کنه بعد کنکور پخش بشه  من اعصاب ندارممممم

هانی منو تشویق کن ریاضی تست بزنم کم کاری میکنم پارسال خوب زدمش امسال انگیزه ندارم حس میکنم بقیه رو باید بیشتر بخونم

منم یکی یکی میخرم به ترتیب اولویت 

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
اوههههه برگاممممم رفتم بازیگرا رو دیدم top بیگ بنگ وااای من چقدر واسش ناراحت بودم بعد اتفاقایی که اف ...

نه یه ماه کمتر دیگه میاد 

شیش دی پخش میشه😭😭😭

اصلا عاااااااااااااالی خیلی لاین آپ نااایصیه 😭😭😂😂میدوستمشش

دارم سریال لایت شاپو میبینم برگام ترسناک نیس ولی یه جوریه🗿🗿🗿😂😂😭🔪

به خاطر این که خوب زدی فکر میکنی توش خوبی برا همین کم میزنی؟مرورررر کن حتما 

من خودم به شخصه از ریاضی متنفرممم🥲🥲تعجب میکنم چطور پاس شدم😔🤣

🫶

اوههههه برگاممممم رفتم بازیگرا رو دیدم top بیگ بنگ وااای من چقدر واسش ناراحت بودم بعد اتفاقایی که اف ...

شتتتتتتتت 

من الان بیدار شدمممممم وای وای وای

نمیدونم چند تا غیبت داشتم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭نرفتم سر کلاس 

میخواستم فقط یه ربع دیگه هم بخوابم غلط کردمممم

وای دعا کن غیبتام زیاد نشده باشه واقعا نمیخوام حذف شم

🫶

شتتتتتتتت من الان بیدار شدمممممم وای وای واینمیدونم چند تا غیبت داشتم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭� ...

الارم بزار به مامانت بسپار بیدارت کنه حیفه جا بمونی بگو سرماخوردم حذفت نکنه ولی درسه مهمه


چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
نه یه ماه کمتر دیگه میاد شیش دی پخش میشه😭😭😭اصلا عاااااااااااااالی خیلی لاین آپ نااایصیه 😭😭😂😂م ...

چراااااا به این زودی پخش میشه من درس دارم  بعد حوصله اشک واسه هر کاراکترو ندارم

سریال من فعلا نگاه نمیکنم تا افت کنم یعنی اونجا که روحیه داغونه میبینم که حال و هوام هیجانی بشه فعلا دوپامین بالاست واسه درس

امروز عصر مهمونم ولی حداقل ۷ رو میخونم 

اشکال نداره دیر پاشدی امروز رو ۹ بخون حداقل

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792