2777
2789
دیروز منم ۱۰ ساعت رو خوندممممممامروز کلاس دارم احتمالا ۸ یا ۹ ساعت بتونم بخونم اگه خوابم نگرفت🥲

هانی من چشام میسوزه ۱.۵ ساعت دیگه باید بخونم

میخونم بعد استراحت میخوام برم مستر پلانکتون ببینم  سوزش چشام خوب میشه تا کتاب رو میبندم حتی واسه فیلم آموزشیم میسوزه اما واسه فیلم غیر درسی نمیسوزه

بنظرت درمانی داره؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
هانی من چشام میسوزه ۱.۵ ساعت دیگه باید بخونممیخونم بعد استراحت میخوام برم مستر پلانکتون ببینم سوزش ...

😔😔😔😭😭😭واسه غیردرسی نمیسوزه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😂😂😂😂😂😂😂

به چشات استراحت بده ولییی یه سری فیلما هست برا تقویت عضله چشمه یه توپو باید دنبال کنی تو یوتوب سرچ کن خوبن

مثل من دیگه بس هدفون استفاده کردم حس گوش درد دارم ولی برا اهنگ گوش دادن گوشام سالم سالمه🤣

من مستر پلانکتونو شروع نکردم چون به نظرم خیلی خوب میومد نشستم وقتی تلفن زنگ میخورد رو دیدم وای وای وای وای وای اشتباه کردمممم عالیهههههه عالیییی پشمام ریخته سرش😑😂

🫶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😔😔😔😭😭😭واسه غیردرسی نمیسوزه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😂😂😂😂😂😂😂به چشات استراحت بده ول ...

منم گوشام همین مشکل رو دارن    پس عادیهههه

وای من اونو دو قسمت اول دیدم بعد مستر پلانکتون رو شروع کردم دراپش کردم تا این تموم شه اونو ادامه بدمممم من طرفدار سونبه دختره هستم نامجون شی   همیشه طرفدار آدم اشتباهیم

واسه استراحت مغز چیزی سراغ نداری

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
منم گوشام همین مشکل رو دارن پس عادیههههوای من اونو دو قسمت اول دیدم بعد مستر پلانکتون رو شروع کرد ...

😭😂

وای من دیگه خسته شدممم باید بخوابممم

وای دیدیشش دقیقااااا خیلی جذااااابه😔🥲😂😂😂

برای استراحت مغز فقط خوااااب😂🥲

🫶

[QUOTE=362774393]منم گوشام همین مشکل رو دارن پس عادیههههوای من اونو دو قسمت اول دیدم بعد مستر پلا ...

من به استراحت مغز نیازمندمممممممم  

احتمالا من سریال به وسطاش برسه ادامه میدمش

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
[QUOTE=362783322][QUOTE=362774393]منم گوشام همین مشکل رو دارن پس عادیههههوای من اونو دو قسمت اول ...

🥲😭😂همیشه میگم دیگه سریال در حال پخش نمیبینم همیشه هم این اشتباهو تکرار میکنم😭😂

🫶

[QUOTE=362846364][QUOTE=362783322][QUOTE=362774393]منم گوشام همین مشکل رو دارن پس عادیههههوای من ...

می تو...مثل کراش رو نقش دوم‌مرد که همیشه تنها میمونه    و یه مدت دپ میشم بخاطرش


چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
[QUOTE=362846364][QUOTE=362783322][QUOTE=362774393]منم گوشام همین مشکل رو دارن پس عادیههههوای من ...

اوففففف رسیدیم‌به ۲۰۲۵

ولی ۲۰۲۴ کیپاپ یه چیز دیگه بود  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
[QUOTE=362854264][QUOTE=362847773][QUOTE=362846364][QUOTE=362783322][QUOTE=362774393]منم گوشام همین ...

منممممممم واااای یادم انداختی یدونه بود تو استخر جونگکوک باعث میشد آب بریزه رو تهیونگ 

یا اونی که تو پارک آبی بودن  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
منممممممم واااای یادم انداختی یدونه بود تو استخر جونگکوک باعث میشد آب بریزه رو تهیونگ یا اونی که تو ...

اون عالیهههه صد بار دیدمش😭😭😭😂🤣😂🤣😂

من تا دوازده میخونم یه ران میبینم میخوابم😭😭😭😂🙂😭💙

🫶

اون عالیهههه صد بار دیدمش😭😭😭😂🤣😂🤣😂من تا دوازده میخونم یه ران میبینم میخوابم😭😭😭😂🙂😭💙

آفرین منم تا ۱۲ میخونم مستر پلانکتون یکم میبینم میخوابم  بگو کدوم قسمت ران میبینی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آفرین منم تا ۱۲ میخونم مستر پلانکتون یکم میبینم میخوابم بگو کدوم قسمت ران میبینی

اوه اوه الان ده شد من باید برم

قسمت ۱۲۸😭😂😂خیلی دوست دارم اینووو

ولی شوگا نیست😭😭اگه اگه خوابم نمیومد یکی دیگه هم شاید ببینم

🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز