2777
2789
آره بخدا!من شوهرم زیاد سفر میرن و منم بالطبع زیاد تنهام، یه دیسکو تنهایی یا دخترونه راه میندازم، تما ...

وااااای لعنتییییییییی اسپند دوووود کن عااااشق خودمونم و هم دهه ایامون فکر کنم درمورد تپه ن،،یده همون مشترکیم  اصلا یکی از آپشنامون محسوب میشه  فقط میتونم بگم خوش ب حال شوهرت ، والا وقت واسه پیر شدن هست حالا بذار نزدیک ۶۰ سالگی سیم کم کم درمورد پیر شدن تصمیم میگیریم نمی‌دونم چرا دهه های بعداز ما از ۲۴, ۵ سالگی میرم به استقبال پیری و بی حوصلگی

ااای خداااا فکر کنم مامانت موقع بارداری زیاد خونه تکونی میکرد، چرا همتون عجله داشتین قبل از عید بیای ...

پنج تا بچه ایم هممون نیمه دومیم بحز یکی حالا جالبه هممون دوسال دوسال فاصله داریم بجز آخری. اصلا برنامه ریزی پدرم موج میزده، تو رابطشون😂

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پنج تا بچه ایم هممون نیمه دومیم بحز یکی حالا جالبه هممون دوسال دوسال فاصله داریم بجز آخری. اصلا برنا ...


  خدا همتون و حفظظظظظظظ کنه و تااخر عمر زندگیتون پراز نظم و برنامههههههه باشه  

خدا همتون و حفظظظظظظظ کنه و تااخر عمر زندگیتون پراز نظم و برنامههههههه باشه

قربونت برم همچنین عزیزم😂😂😘😘😘😘

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

همین دیگه نگران شدم ولی خداروشکر مثل اینکه چراغ خاموش میان دوستان هنوز قدرت دستمونه

پس چی که قدرت دستمونه😂همین دهه هشتادیای جغله رو ما تربیت کردیم😎

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"
پس چی که قدرت دستمونه😂همین دهه هشتادیای جغله رو ما تربیت کردیم😎


    ولی خدایی خوش ب حال بچه هایی که ننه باباهاشون دهه ۶۰ ای ان  ، با همهمه ی نسبت و دهه ها ب زبون خودشون حرف می‌زنیم و درمجموع قرررربون خودمون برم خیلیییییی باحالیم    الان دهه های دیگه میان هندونه نوشابه هامون و رو سرمون خورد میکنن

نه بابا دوره ی ما رو پفکا می‌نوشتن فرزند کمتر زندگی بهتر اکثرا یکی دوتاییم

نه دیگه اون مال آخرای دهه ۶۰ بود دیدن ماشالله پدر مادرا پر کار شدن دیگه مدارس جا ندارن فرهنگ سازی رو شروع کردن😅

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"
عزیزم جنگ ایران و عراق که اولا نشون دهنده ی مردونگیت مردای نسل قبلِ ولی به دوره ی ما آسیبی نزد نهایت ...

من ۶۲ ام و واقعا خاطرات جنگ بران آزار دهندست آژیر خطر های قبل بمباران فکر نمیکنم تا آخر عمرم حتی با آلزایمر فراموش بشه نسل من خیلی دوید اما یا نرسید یا دیر رسید کودکی مون با همه سادگی هاش  گذشت و بله بهترین دوران عمرمون بود با همون تورم بعد جنگ و صف های طولانی و زنبیل های خرید ..به هر حال گذشت اما الان هرچند هنوزم میدویم و خودمونو سرحال نگه میداریم  اما باور کنید خسته ایم خسته ...پیر نه اشتباه نکنین خسته ایم

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"
من ۶۲ ام و واقعا خاطرات جنگ بران آزار دهندست آژیر خطر های قبل بمباران فکر نمیکنم تا آخر عمرم حتی با ...

ای بابا، من از جنگ چیزی یادم نمیاد ولی مناطق مرزی و تهران فکر کنم خیلی اذیت شدن بچه های اوایل ۶۰,   ایشالا هیچچچ جای دنیا جنگ نباشه هیییچوقت

بله یکبار برام نامه فرستاد ولی از اون موقع که نامه داد ۲۰ سال گذشته شایدم بیشتر با دیدن اسمت به یادش ...

عزیزم امیدوارم پیداش کنی من اسمم مرجان نیست این مستعاره، اسم و فامیلیش و چند مدل تو اینستا و گوگل سرچ کن شاید ی ردی پیدا شه ازش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جمعیت

سمارت | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش