2777
2789
عنوان

کتک زدن

| مشاهده متن کامل بحث + 1056 بازدید | 52 پست
از ته قلبم بهت میگم...حق داری گاهی کم بیاری حق داری گاهی عصبی شی تموم این ها حق توعه....چطور اون مرد ...

🥲با نظرت دلم لرزید من خیلی برای این بچه زحمت کشیدم ۵۰۰تا فقط آمپول زدم همش بماند درست میگی اما من روزی ۵۰۰تا بپسش میکنم هزار تا قربونت برموفداتشم میگم بهش الان که یکسالوخپرده ای من یبار سرش داد زدم اینهمه قربون صدقه رفتم حق منه که کتک بخورم ؟ چرا بابت بوسیدنام و قربونت صدقه هام یبار ازم تشکر نکرده؟این رابطه از بیخ اشتباهه اما چیکار کنم که خانواده ای ندارم از بچشون حمایت کنند خستم از این زندگی دلم نمیخاد باشم مجبورم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🥲با نظرت دلم لرزید من خیلی برای این بچه زحمت کشیدم ۵۰۰تا فقط آمپول زدم همش بماند درست میگی اما من ر ...

هیچوقت نگو خانواده ای ندارم همیشه که نباید یکی مارو گردن بگیره که من خیلیا و میشناسم حتی یه خاله هم نداشتن گاهی فقط بپرسه خواهر زادم چطوره پدر و مادر که پیشکش... اما زندگیشونو خودشون جمع کردن...من نمیگم طلاق بگیر نه اصلا این حرف گناه اینکه به کسی بگی زندگی‌تو خراب کن...اما عاقلانه تصمیم بگیر...گاهی یه دونه بچه داشتن کافیه بچه تو قرار نیس تنها بمونه تو رو داره دوروز دیگه چند تا دوست خوب پیدا میکنه...اما اگه شوهرت بااین همه درگیری تو قدر تو رو نمیدونه ۷تا دیگه هم بچه بهش بدی این فقط اوضاع توعه که خراب میشه....اصلا آوردن بچه به این دنیا جز خودخواهانه ترین کار ممکنه فکرشو بکن تو داری باعث میشی یکی به این دنیا بیاد...آیا شرایط خوبه که داری میاریش به این دنیا؟؟؟

و قسم به خداوند والامقام که انسانیت بالاتر از هر دین و مذهبی‌ست
تا حالا تو نشده سرت مادرت داد بزنه یا خودت برا بچت عصبی‌بشی؟

چرا شده هزار بار

 *بهشت عجب جای مخوف و هولناکی میشود وقتی که*:*داعشی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*طالبان* فکر میکنند به بهشت میروند...*القاعده* فکر میکند ب بهشت میرود...*مابقی گروهک های  نیابتی مسلمان در تمام دنیا* فکر میکنند به بهشت میروند...*بودایی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*هندو ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*مسیحی ها* فکر میکنند به بهشت می روند...*انسانها را به بردگی میگیرند و زندانی میکنند* فکر میکنند به بهشت میروند...*فکر میکنند اگر هفت مسلمان شیعه رو بکشند* به بهشت میروند...*یهودی ها* فکر میکند به بهشت میرود...*وهابی* فکر میکند به بهشت میرود...*هر کدام بخاطر عقیده دیگران را میکشند* و فکر میکنند به بهشت میروند...*یک انتحاری زنان و  مردان و کودکان بی گناه را میکشد* و فکر میکند به بهشت میرود...این *بهشت* چقدر *زشت* و *کریه* خواهد بود وقتی که این جماعات در آن باشند.این *بهشت* از *جهنم* هم بدتر هست...در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن *(آگاهی و خرد)* است، در جهان.تنها يك گناه بزرگ و نابخشودنی وجود دارد آن هم *(جهل و نادانی)* است...بهشت برای آگاهان است وسلام

تحمل من خیلی زیاده واقعا زیاده اما اگر زبانم بود الان خاموش شده بود میگی اره من شوهرم نمیزاشت تحمل د ...

الان میشه بگی دقیقا من چه بد قضاوتت کردم ؟گفتم من هم عین شما بودم الان ولی پشیمونم گناه و مشکل از بچه نیست از ماست که کم تحملیم ... من درکت میکنم تو حق داری خیلی هم حق داری انشاالله خدا به دات آرامش بده عزیزم❤️😘

آقایون محترم درخواست ندید خسته شدیم از درخواستهاتون😏🙄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش