2777
2789
عنوان

کتک زدن

| مشاهده متن کامل بحث + 1056 بازدید | 52 پست
اینک خاستگارم نداری هم دلیل خوبیه برا ازدواج نکردنت

از کجا میدونی اونوقت ؟؟؟ 

 میترسم ازدواج کنم شانسم بشع مث تو 

ی  شوهر وحشی و بی فرهنگ ...

یا رب تو مرا به نفس طناز مده▪︎◇▪︎.                               باهر چه ب جز تُست مرا ساز مده▪︎◇▪︎.                            من در تو گریزان شدم از فتنه ی خویش▪︎◇▪︎.                    من آنِ تو ام مرا ب من باز نده▪︎◇▪︎                                         🤍🦋°•●•°🦋🤍                                                                                                       ___________________________________________________ ناگهان خوابی مرا خواهد ربود                                             من تهی خواهم شد از فریاد درد..                                    __________________________________________________ همواره سعی کنید تا اتفاقات منفی را به مثبت تفسیر کنید (نیمه پُر لیوان را ببینید.)                                                               __________________________________________________.   نگرش مثبت باعث واکنش زنجیره‌ای از افکار، رویدادها و نتایج مثبت می‌شود.         _________________________________________________ ای ک مرا خوانده ای راه نشانم بده 🌸🌈در شب ظلمانیم ماه نشانم بده..✨️🌱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی که بین اینهمه آدم فقط شما درکم کردی ممنونم ازت

وا هیچ کس حمایت نکرد 

یعنی همه آدما صبورن من و تو عجیبیم🫥

فقط 5 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

یعنی تو نمیدونی من متاهلم و متعهد و مادر فرزند بمن درخواست دوستی میدی لاشی

خودت تا حالا نشده سر بچه عصبی‌بشی یا مادرت عصبی بشه که چرا همه جارو کثیف کردی؟یجور رفتار میکنی و صحب ...

شماام حق داری چی بگم ادم خسته میشه منم خودم دوتا برادرزاده دارم کوچیکه خیلی شره بعضی وقتا میاد یکارایی میکنه سرش یکم غر میزنم یا من کلا خودم عصاب بچه ندارم 

اما خب مال شما یهو دادو بیداد کردی اونم بخاطر اینکه شاید دستش خورده ریخته از قصد نبوده که شوهرتم دیده سر بچس داد میزنی اونطور کرده ناراحت شده دیگه 

اشکال نداره 

تو پر قو که نه ولی مادر پدرم با خون دل مارو بزرگ کردن😊از دیگران حرف شنیدن تا بزرگمون کردن 

از طرز صحبت کردنت معلومه

کی ب کی میگه 

یا رب تو مرا به نفس طناز مده▪︎◇▪︎.                               باهر چه ب جز تُست مرا ساز مده▪︎◇▪︎.                            من در تو گریزان شدم از فتنه ی خویش▪︎◇▪︎.                    من آنِ تو ام مرا ب من باز نده▪︎◇▪︎                                         🤍🦋°•●•°🦋🤍                                                                                                       ___________________________________________________ ناگهان خوابی مرا خواهد ربود                                             من تهی خواهم شد از فریاد درد..                                    __________________________________________________ همواره سعی کنید تا اتفاقات منفی را به مثبت تفسیر کنید (نیمه پُر لیوان را ببینید.)                                                               __________________________________________________.   نگرش مثبت باعث واکنش زنجیره‌ای از افکار، رویدادها و نتایج مثبت می‌شود.         _________________________________________________ ای ک مرا خوانده ای راه نشانم بده 🌸🌈در شب ظلمانیم ماه نشانم بده..✨️🌱
وا هیچ کس حمایت نکرد یعنی همه آدما صبورن من و تو عجیبیم🫥

دقیقا صحبت منم همینه یعنی خودشون تاحالا نشده بخاطر بچه عصبی بشن یا مادرشون عصبی بشه و سرشون داد بزنه انکار همه تو پر قو بزرگ شدن پس اینهمه زنا و دخترایی رو میبینیم ک  از دست پدر و مادرشون از دست شوهرشونن افسرده شدن  کحان

دقیقا صحبت منم همینه یعنی خودشون تاحالا نشده بخاطر بچه عصبی بشن یا مادرشون عصبی بشه و سرشون داد بزنه ...

هروی هستن اینجا نیستن گمونم 😂

من سر بچم داد بزنم مادرم آنقدر غر میزنه بهش میگم زیر دست خودت بزرگ شدم تا یادم میاد داد غر و... 

خودشون یادشون رفته 

من اگر دعواش نکنم اصلا حساب نمیبره 

پدرم اوایل میگفت چرا دعواش کنم ولی حالا میبینه پسرش چ میکنه خودشم عصبانی میشه 

فقط 5 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

یعنی تو نمیدونی من متاهلم و متعهد و مادر فرزند بمن درخواست دوستی میدی لاشی

هروی هستن اینجا نیستن گمونم 😂من سر بچم داد بزنم مادرم آنقدر غر میزنه بهش میگم زیر دست خودت بزرگ شدم ...

دقیقا اینک دل بقیه رو بسوزونم هر کاری میکنم ختی ب دروغ تظاهر کردن ب اینک خوشبختم و تا حالا کسی از دستشون عصبی نشده

هی گفت ببخشید و فلان خانوما تورو خدا شما یه وقتایی نشده خسته بشین دیک توانتون تموم بشه بچتونو دعوا ک ...

از ته قلبم بهت میگم...حق داری گاهی کم بیاری حق داری گاهی عصبی شی تموم این ها حق توعه....چطور اون مرد میتونه بابت بچه ای که صدقه سر تو داره تو رو دعوا کنه اما تو حق نداری بخاطر خستگیت اعتراض کنی؟؟؟اما نزار بچت عصبانیت تو رو ببینه بچه ۵سال دیگه یادش نمیاد تو چقدر تمییز بودی اما یادش میاد که تو چقدر مهربون بودی

و قسم به خداوند والامقام که انسانیت بالاتر از هر دین و مذهبی‌ست
تا حالا سرت داد نزده مادرت؟

اره خرس گنده شدم اما همین الانشم داد میزنیم سر هم🤣😐

اشکال نداره دیگه ادم باید مدارا کنه من ۲۲ سالمه اما هیچ موقع به این فکر نکردم که ازدواج کنم بچه بیارم چون میدونی مسئولیت سنگینیه باید همه چیو باهم همزمان اداره کنی که تو خودم نمیبینم فعلا 

ادم باید بسازه چاره ای نداریم 

پیش میاد ناراحت نباش 💕

من خودمم عصابم ضعیفه برا اینجور چیزا حوصله خودمم ندارم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز