سلام دوستان میشه نظرتون رو بگین
من چهار ساله با ی نفر تو رابطه ام تقریبا خانواده ها در جریانن خلاصه بخاطر دانشگاه و شرایطش هنوز نرفتیم سر خونه زندگیمون
من قدم 160تقریبا
وزنم 60
صورتم خوشگله بیبی فیسم
خلاصه اینا تعریف از خودم نبود خواستم بگم چ شکلی هستم
دوست پسرمم قدش 183 ایناس چهر اش هم در ی حدیم
من 30سالمه
ایشون هم 40
خلاصه ب صورتم و اندامم خیلی گیر میده مثلا میگه موهای جلو سرت کم پشت شده برو درستش کن بهترین دکتر برو ولی درستش کن
من مربی شنام پایبن تنه ام پرتر از بالاتنمه
الان میگه دوس ندارم پایین تنه ات پره باید باسنت و رانت لاغر بشن زیاد ب چشم نیان
میگه حرکات کششی انجام بده
خلاصه بنظرتون از رو دوس داشتنه یا چی
مغزم هنگ کرده شوهرهای شما و نامزد های شما اینجوری هستن
یا دوس پسرم منو قبول نداره اینارو میگه ی جوری میشم