2777
2789
عنوان

قیافه

93 بازدید | 14 پست

سلام دوستان میشه نظرتون رو بگین 

من چهار ساله با ی نفر تو رابطه ام تقریبا خانواده ها در جریانن خلاصه بخاطر دانشگاه و شرایطش هنوز نرفتیم سر خونه زندگیمون 


من قدم 160تقریبا 

وزنم 60 

صورتم خوشگله بیبی فیسم 

خلاصه اینا تعریف از خودم نبود خواستم بگم چ شکلی هستم 

دوست پسرمم قدش 183 ایناس چهر اش هم در ی حدیم 

من 30سالمه 

ایشون هم 40

خلاصه ب صورتم و اندامم خیلی گیر میده مثلا میگه موهای جلو سرت کم پشت شده برو درستش کن بهترین دکتر برو ولی درستش کن 

من مربی شنام پایبن تنه ام پرتر از بالاتنمه 

الان میگه دوس ندارم پایین تنه ات پره باید باسنت و رانت لاغر بشن زیاد ب چشم نیان 

میگه حرکات کششی انجام بده 

خلاصه بنظرتون از رو دوس داشتنه یا چی 

مغزم هنگ کرده شوهرهای شما و نامزد های شما اینجوری هستن


یا دوس پسرم منو قبول نداره اینارو میگه ی جوری میشم 


ببین این عادی نیس

دوست داشتن هم اینطوری بروز نمیکنه

بیشتر حس مالکیت شو داره بروز میده حس میکنه باید مطیعش باشی

هیوا دختری در مزرعه    نویسنده یه رمان هم اسم خودمم  تبع شعر دارم :) هجده ساله از تهران

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اینجوری ک روانی میشی دوست نداره اگر داشت هر جوری ک باشی مپسندید

نه پیگه بذار نپذیرم اینو این دیدگاه غلطه

باید بگی دوست داشت اذیتت نمیکرد

هیوا دختری در مزرعه    نویسنده یه رمان هم اسم خودمم  تبع شعر دارم :) هجده ساله از تهران
اینجوری ک روانی میشی دوست نداره اگر داشت هر جوری ک باشی مپسندید

نمی‌دونم بارها گفتم اگه منو نمیخوایی من از زندگیت میرم میگه حق نداری جایی بری 

شده از زندگیش رفتم اما بازم میگه باید برگردی 

خیلی هم غیرت داره روم 

منظورم اینه نسبت به من بی خیال نیست

ببین این عادی نیسدوست داشتن هم اینطوری بروز نمیکنهبیشتر حس مالکیت شو داره بروز میده حس میکنه باید مط ...

منظورت اینه منو میخواد ولی دوست داره هر چی بگه منم بگم چشم 

خب چرا ب قیافه و اندامم گیر میده این مالکیت یا منو دوست نداره و قبولم نداره

نمی‌دونم بارها گفتم اگه منو نمیخوایی من از زندگیت میرم میگه حق نداری جایی بری شده از زندگیش رفتم اما ...

غیرت با حس مالکیت فرق میکنه

هیوا دختری در مزرعه    نویسنده یه رمان هم اسم خودمم  تبع شعر دارم :) هجده ساله از تهران
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز