2777
2789
عنوان

افسردگی لعنتی

121 بازدید | 16 پست

احساس دلشکستگی و ناامیدی... گاهی یا دوره ای میاد سراغم. انگار منتظر ی تلنگره... 🥺

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین 

اکشف کربی به حق اخیک الحسین 😪😪

اللهم صل علی محمد و آل محمد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ورزش ضد افسردگیه گلم

اگه باشگاه نمیتونی،توی خونه و با برنامه های بازار هم میتونی ورزش کنی

روحیه و اعتماد به نفست رو میبره بالا

در کل روزتو میسازه💖

نماز و دعای روزانه ،یادداشت جملات تاکیدی مثبت و تکرارشون هم عالیه


ورزش ضد افسردگیه گلماگه باشگاه نمیتونی،توی خونه و با برنامه های بازار هم میتونی ورزش کنیروحیه و اعتم ...

ممنونم عزیزم 

ولی گاهی هیچی اثر نمیده. البته واقعا باید ادم خودش کمک خودش کنه وگرنه هیچ احدی به دادش نمیرسه

اللهم صل علی محمد و آل محمد 

دقیفا خود آدم بهتر از هرکسی میتونه به خودش کمک کنه.


نماز اول وقت هم بهش اضافه کن.. جمله های تاکیدی رو توی آینه یا روی آب بخون و بخور یا صورتت رو بشور

ورزش هم چون به آدم اعتماد به نفس میده افسردگی رو ار بین میبره

امیدوارم حالت عالی بشه💪💖


دقیفا خود آدم بهتر از هرکسی میتونه به خودش کمک کنه.نماز اول وقت هم بهش اضافه کن.. جمله های تاکیدی رو ...

ممنون عزیزم ان شاءالله 

دلت شاد ⚘⚘⚘

اللهم صل علی محمد و آل محمد 

تنها راه رسیدن به آرامش تقویت معنویته،وقتی که حس می کنیم خدایی هست روزنه ی امیدی تو دلمون پیدا میشه.اما وقتی حس کنیم خدایی وجود نداره،به پوچی می رسیم.

درباره خدا فقط میتونم اینو بگم:خداوند عشق،نور و زیبایی است💚☀️🌹دنبال پازل گمشده درونمم🧩مسیر جاده رو در پیش گرفتم،گاهی جاده روشنه و گاهی تاریک،اما میدونم تنها نیستم و انتهای جاده میرسه به نور🛣️همیشه سبز صدام کن🌱اسم دخترم رو نفس گذاشتیم تا بدونه که نفسمون به نفسش بنده و شادیش فقط شادیش (نه موفقیتش)هدف والای من و پدرشه🐥عاشق هنرم🎨اول به خودمون حس ارزشمندی بدیم و با خودمون مهربون باشیم و بعد به آدما این حس ارزشمندی رو منتقل کنیم و و باهاشون مهربون باشیم چون هر کسی در درونش در حال جنگ با خود هستش😘
تنها راه رسیدن به آرامش تقویت معنویته،وقتی که حس می کنیم خدایی هست روزنه ی امیدی تو دلمون پیدا میشه. ...

بله درسته 

ولی گاهی این غم نمیره. نمیدونم چرا. من اهل نماز هستم

اللهم صل علی محمد و آل محمد 

بله درسته  ولی گاهی این غم نمیره. نمیدونم چرا. من اهل نماز هستم.

چون رنج ذات زندگی هست،و هر کسی درون خودش از یه چیزی رنج میبره،هنرمند اونیه که بتونه این رنج رو مدیریت کنه.


درباره خدا فقط میتونم اینو بگم:خداوند عشق،نور و زیبایی است💚☀️🌹دنبال پازل گمشده درونمم🧩مسیر جاده رو در پیش گرفتم،گاهی جاده روشنه و گاهی تاریک،اما میدونم تنها نیستم و انتهای جاده میرسه به نور🛣️همیشه سبز صدام کن🌱اسم دخترم رو نفس گذاشتیم تا بدونه که نفسمون به نفسش بنده و شادیش فقط شادیش (نه موفقیتش)هدف والای من و پدرشه🐥عاشق هنرم🎨اول به خودمون حس ارزشمندی بدیم و با خودمون مهربون باشیم و بعد به آدما این حس ارزشمندی رو منتقل کنیم و و باهاشون مهربون باشیم چون هر کسی در درونش در حال جنگ با خود هستش😘

من نمی‌دونم علت این غم که میگین چیه؟اما شما تمام راه هایی که باعث میشه این غم کم بشه رو انجام دادین و بعد به این نتیجه رسیدید که نا امید بشین؟

درباره خدا فقط میتونم اینو بگم:خداوند عشق،نور و زیبایی است💚☀️🌹دنبال پازل گمشده درونمم🧩مسیر جاده رو در پیش گرفتم،گاهی جاده روشنه و گاهی تاریک،اما میدونم تنها نیستم و انتهای جاده میرسه به نور🛣️همیشه سبز صدام کن🌱اسم دخترم رو نفس گذاشتیم تا بدونه که نفسمون به نفسش بنده و شادیش فقط شادیش (نه موفقیتش)هدف والای من و پدرشه🐥عاشق هنرم🎨اول به خودمون حس ارزشمندی بدیم و با خودمون مهربون باشیم و بعد به آدما این حس ارزشمندی رو منتقل کنیم و و باهاشون مهربون باشیم چون هر کسی در درونش در حال جنگ با خود هستش😘

من خودم افسردگی رو با تمام وجودم لمس کردم،اما در نهایت به این نتیجه رسیدم فقط خود آدم می‌تونه به خودش کمک کنه،چون خداوند خودش قسم جلاله خورده که قطع میکنم امید بنده ای رو که به غیر از من امید بسته.

درباره خدا فقط میتونم اینو بگم:خداوند عشق،نور و زیبایی است💚☀️🌹دنبال پازل گمشده درونمم🧩مسیر جاده رو در پیش گرفتم،گاهی جاده روشنه و گاهی تاریک،اما میدونم تنها نیستم و انتهای جاده میرسه به نور🛣️همیشه سبز صدام کن🌱اسم دخترم رو نفس گذاشتیم تا بدونه که نفسمون به نفسش بنده و شادیش فقط شادیش (نه موفقیتش)هدف والای من و پدرشه🐥عاشق هنرم🎨اول به خودمون حس ارزشمندی بدیم و با خودمون مهربون باشیم و بعد به آدما این حس ارزشمندی رو منتقل کنیم و و باهاشون مهربون باشیم چون هر کسی در درونش در حال جنگ با خود هستش😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز