2777
2789
عنوان

بدبخت شدم😭😭😭

844 بازدید | 39 پست

یکی عکسمو پخش کرده ، میشناسمش از همکلاسیامه

به مدیر بگم اخراجش میکنه

توروقران بگید جگرم سوخته😭😭غکسم دست به دست پسرا شده خودم خبر نداشتم😭😭😭

۸۵۸۰۶۵۲

سلام خواهرا تروخدا کمکم کنید

من نتونستم تایپک بزنم

من صب برام ی پیام اومد که از من شکایت شده

زدم رو لینک شماره و کدملی و اسمم رو وارد کردم و بعد ی برنامه برام نصب شد برنامه رو پاک کردم زود چون شماره حساب خاس و از همونجا فهمیدم ک کلاهبرداریه

الان دارم سکتهههه میکنم چی میشع الان

با خط من واسه مخاطبام این پیامک میشه

عکسام چی میشه

تروخدااا کمکم کنید اگ سیممو بردارم مشکلی پیش نمیاد دیگه😭😭😭😭

بیخیال همه الان استوری می کنن

 خدا می گوید نگو بدون آن نمی توانم زندگی کنم ، تو را بدون آن هم زنده نگه می دارم وفصل عوض می شود ، سایه درختانی که سایه می افکنند خشک می شود ، صبر لبریز می شود، یار را که جان و دلت بود غریبه می شود و ذهنت متعجب می شود ، دشمن برمی خیزد و تبدیل به بهترین دوستت می شود ، دنیای غریبی است هر چیزی را که می گویی نمی شود اتفاق می افتد ،می گویی نمی اُفتم ، می افتی ، سقوط می کنی ، عجیب ترینش هم این است می گویی مردم اما زنده می مانی...:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باباتو ببر با خودت مدرسه به مدیر بگه خونوادشم بیاره 

عکست پوشیده اس؟؟

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

سلام خواهرا تروخدا کمکم کنیدمن نتونستم تایپک بزنممن صب برام ی پیام اومد که از من شکایت شدهزدم رو لین ...

برو پلیس فتا سریع پیگیری میکنن

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

اره 😭 به بابام بگم زنگ بزنه بگه مدیر کافیه؟؟😭😭

خب پوشیده که مهم نیست داغون کنی خودت و 

بابات یا مامانت برن پیش مدیر 


یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز