2777
2789
عنوان

بدبخت شدم😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 844 بازدید | 39 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام خواهرا تروخدا کمکم کنیدمن نتونستم تایپک بزنممن صب برام ی پیام اومد که از من شکایت شدهزدم رو لین ...

گوشیتو باید ببری موبایل فروشی ها. حتما فلش بزنن. برگرده به تنظیمات کارخانه

سلام خواهرا تروخدا کمکم کنیدمن نتونستم تایپک بزنممن صب برام ی پیام اومد که از من شکایت شدهزدم رو لین ...

چون برنامه رو پاک کردی و شماره حساب ندادی هیچی نمیشه...در ضمن اگه از خط تو اسمس بخاد بره تو پیامات مشخص میشه واسه کی رفته...همین بلا عید سر من اوند...گوشیتو حتماااااا باز نشانی کن...اما همه برنامه ها و مخاطبات و عکسات پاک میشن

حجاب کامله ماسک و عینکم دارم اما اسم خودم و اسم مدرسم زیر عکسه هست😭😭

وااای بیخیال دختر مهم نیست اصن 

پیگیری نکن فک کردم خودت واضحی

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

چون برنامه رو پاک کردی و شماره حساب ندادی هیچی نمیشه...در ضمن اگه از خط تو اسمس بخاد بره تو پیامات م ...

واییی اجیییی خدا عاقبت بخیرت کنه دارم سکتههه میکنم

گوشیمو بزنم رو تنظیمات کارخانه دیگه هیچی نمیشه؟؟

سلام خواهرا تروخدا کمکم کنیدمن نتونستم تایپک بزنممن صب برام ی پیام اومد که از من شکایت شدهزدم رو لین ...

سلام به همه ی مخاطبان باشماره تورو بهشون پیام میره که وارد لینک بشن ..به همشون پیام بده و بگو تو نیستی.سریع بانک برو و جلوی حساباتو ببند..هم همه ی برنامه های گوشیتو باید پاک کنی

کاربری nrmم هستم...کاربریم معلق شده وگرنه کاربر جدید نیستم 😘خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم...حس هام درسته بیشتر مواقع ..خواستی کارت قهوه تک نیت انجام میدم...همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز