2777
2789
عنوان

آقای همسر .....

1525 بازدید | 74 پست

اگه بگن یه جمله برای همسرتون بنویسید .....

جمله تون چیه؟؟؟

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بنویسید ببینیم قشنگترین جمله مال کیه

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=46864679]اينقد خر و پف نكن دهنم سرويس  زیبا ترین جمله ....

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عشقم بوي گوزيدنت باعث رنجش منه و صدايش درديست بر من صداي بوسه هايت شيزبن تر است

چقدر عاشقانه

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ممنونم که تحملم میکنی...

تووووووووووجّه توووووووووووجّه                     من کاربریمو لغو میکنم زیییییییییییرا باهاش از تجربیاتم در مورد حکیم  گفتم که واقعا بهش مدیونم، بیماریهای لاعلاجی از من و اطرافیانم خوب کرده و درمانهایی درحد معجزه ازش دیدم بنابراین حاضر نیستم کسی بیاد غیبت اونو به من بکنه و اگرم دفاع کنم بگه تو پول میگیری.آیدی شیوانارو بستم چون هر حرفی نیاز بود گفتم و شونزده ساعت وقت گذاشتم براتون تاپیک جمع بندی زدم.اگرم سوالی دارید از بقیه دوستان توی تاپیک بپرسید همه دوستان پروفسورای محلول دارن.من حقیقتا پنج ماهه شبانه روز پاسخ دادم و دِین خودمو ادا کردم.چیزی ناگفته نمونده. در کنارتون هستم ولی یه دوست معمولی.نه کسی که محلول رو معرفی کرده.جواب سوالاتون رو از توی تاپیک محلول برای کم پشتی مو پیدا کنید.من هشتصد ص خوندم تا این محلول رو پیدا کردم از یک تاپیک خاموش برای شما دو ص تمام تجربیاتم رو جمع آوری کردم از سه سال نتایجی که روی سر حدود چهارصد فرد مختلف دیدم.امیدوارم بهترین استفاده رو بکنید.شیوانا تموم شد کاربریشم بسته شد.دیگه کسی به این نام صدام نکنه لطفا. اینم به تجربیات قبلم تو این چند ماه اضافه شد که بعضیها ممکنه دیرتر جواب بگیرن یا بدون ریزش شروع کنن و بعد از زدن محلول تازه ریزش بگیرن(موهایی که بعدا قرار بوده بریزه میریزه نه موی سالم) اگرم محلول زدید در هیچ حالتی یهو ول نکنید.ممکنه موهاتون بریزه.اگرم میخواید محلول رو بزنید اول تاپیک محلول برای کم پشتی مو رو خوووووب بخونید.چون خیلیا در اثر بدفهمی مدتی اشتباه مصرف کردن
خداروشکر که یه همسر دارم که راحت خوابیده و خروپف میکنه 😆 اینجوری به قضیه نگاه کن 

اره واقعا اخه ۴ شبانه روز کاربوده بعد ۴ شب پیشمه خوشحالم که هست😍

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز