2777
2789
عنوان

نفس بازغی😐😐😐😐😐😐😐

8071 بازدید | 40 پست

😐😐😐😐😐

یه کلیپ دیدم ملت ریخته بودن دورش😐😐

دوسه تا بادیگاردم داشت اینم با ناز و ادا و غرور و عجله رد میشد 😐مردم جیغ و التماس و خودک‌شی میکردن براش

این کی معروف شد اصن😐

🌝تو لایق بخشش نبودی، اما من لایق آرامش بودم، پس بخشیدم.تو لایق احترام و ادب نبودی، من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم، پس در جواب بی احترامی، درست برخورد کردم. تو لایق کمک من نبودی، من لایق انسان بودن بودم، پس هرکاری از دستم برومد برات انجام دادم. تو لایق توجه من نبودی، من لایق روح آزاد و قلب سبک بودم، پس ابرازش کردم.تو لایق بودن توی زندگی من و خاطراتم نبودی، من لایق داشتن تجربه های سخت، درس گرفتن و قوی شدن بودم پس خدا تورو سر راهم گذاشت .🌱 اکانت موقتا دست ۳ نفره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پدر که دستش تو کار باشه همین میشه...بعدم ملتو اسکل میکنن میگه بابام هیچ نقشی نداره 

اره بابا دوبار

میشه برای حاجتم یه صلوات بفرستی؟اگه نگاهت به امضام افتاد بدون خیلی به دعاهات نیاز دارم حتی ممکنه خدا به خاطر یه صلوات مشکل منو حل کنه از خدا میخوام صد برابر این کار خیری که میکنی به زندگی خودت برگرده و بهترینا برات اتفاق بیوفته:)) 😭❤️دعاهای شما میگیره تروخدا دعام کنین

کیع ؟

🌝تو لایق بخشش نبودی، اما من لایق آرامش بودم، پس بخشیدم.تو لایق احترام و ادب نبودی، من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم، پس در جواب بی احترامی، درست برخورد کردم. تو لایق کمک من نبودی، من لایق انسان بودن بودم، پس هرکاری از دستم برومد برات انجام دادم. تو لایق توجه من نبودی، من لایق روح آزاد و قلب سبک بودم، پس ابرازش کردم.تو لایق بودن توی زندگی من و خاطراتم نبودی، من لایق داشتن تجربه های سخت، درس گرفتن و قوی شدن بودم پس خدا تورو سر راهم گذاشت .🌱 اکانت موقتا دست ۳ نفره

امان از حماقت بی پایان یسری مردم

 دقیقا😐

🌝تو لایق بخشش نبودی، اما من لایق آرامش بودم، پس بخشیدم.تو لایق احترام و ادب نبودی، من نخواستم شخصیت خودمو زیر سوال ببرم، پس در جواب بی احترامی، درست برخورد کردم. تو لایق کمک من نبودی، من لایق انسان بودن بودم، پس هرکاری از دستم برومد برات انجام دادم. تو لایق توجه من نبودی، من لایق روح آزاد و قلب سبک بودم، پس ابرازش کردم.تو لایق بودن توی زندگی من و خاطراتم نبودی، من لایق داشتن تجربه های سخت، درس گرفتن و قوی شدن بودم پس خدا تورو سر راهم گذاشت .🌱 اکانت موقتا دست ۳ نفره

خودشو تفلون کرده با اینکاراش

از ۲۲بهمن۱۴۰۴ این اکانتو به شخص دیگه ای واگذار میکنم☺️ ۹بهمن۱۴۰۳ تا ۴اسفند۱۴۰۳ اکانتمو به کسی امانت داده بودم، بخاطر همین بعضی هارو لغو دوستی زدم، کامنتایی که توی این بازه زمانی گذاشته شده، مربوط به من نیست.نمیکنی ای گل یه دم یادم، که همچو اشک از چشمت افتادم💔، تا کی بی تو بود، از غم خون دل من، آه از دل تو، گرچه ز محنت خوارم کردی، با غم و حیرت بارم کردی، مهرتو دارم باز، بکن ای گل با من هر چه توانی ناز هر چه توانی ناز، بقیشو بلد نیستم.بهار دیگه خزون شده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

میشه بیاین

maneligirl | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792