2777
2789
عنوان

فیلر چانه 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 1591 بازدید | 86 پست
بقدری ترسیدم دست و پاهام داره میلرزه و یخ کردم😭اصلا تجربه نداشتم😭

لبایه منو میدیدی وحشت میکردی از کبودی

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

و اینکه اینقدر سفت شده طبیعیه؟

اون برای ژله 

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لبایه منو میدیدی وحشت میکردی از کبودی

عزیزم🥺❤️

من چون تجربه نداشتم همسرمم ب زور راضی کردم اگه یه اتفاقی بیوفته خیلی خیلی میترسم برای سلامتیم از ظهر دوبار درد اینجوری داشتم ک خیلی درد بگیره وگرنه بقیه ش عادی بود فقط گز گز میکرد یکم چون هم بینیمه هم چونه درد جفتشو دارم خیلی اذیتم

🌱🤍امیدوارم حال دل هممون خوب باشه🤍🌱

عزیزم🥺❤️من چون تجربه نداشتم همسرمم ب زور راضی کردم اگه یه اتفاقی بیوفته خیلی خیلی میترسم برای سلامت ...

بیبینیتم ژل زدی

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

بنظرت تا کی اینجوری میمونه؟درد و ورم و این سفتی کلا کی عادی میشه ؟

یک هفته ورم و کبودی داره اگه دردت شدید شد فردا صبح برو دکتر

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

برم پیش خودش؟راهش بهم خیلی دوره🥺

بهش زنگبزن 

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

کمپرس یخ نزارم الان؟

بزار خوبه برای ورم

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

دردش رو آروم نمیکنه؟برای تزریقم مشکلی نداره؟

دردشو نه فقط نمیزاره التهاب پیدا کنه اگه خیلی نگرانی الان از دکتر مشاوره انلاین بگیر هزینش زیاد نیست

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

دردشو نه فقط نمیزاره التهاب پیدا کنه اگه خیلی نگرانی الان از دکتر مشاوره انلاین بگیر هزینش زیاد نیست

چجوری پیدا کنم دکترو؟

🌱🤍امیدوارم حال دل هممون خوب باشه🤍🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز