2777
2789
عنوان

فیلر چانه 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 1591 بازدید | 86 پست
باشه😔

راستی چرک خشک کن بهت دادهء؟

این قدر نگوییم باید به عقاید هم احترام بگذاریم    آنچه قابل احترام است حقایق است نه عقاید...!!   هیچ عقیده ای محترم ومقدس نیست    زیرا می‌تواند ریشه در جهل وخرافه ودروغ داشته باشد...میتواند گفتمانی از داعش یا شری سازمان یافته باشد...احترام به بسیاری از عقاید می‌تواند توهین آشکار به شعور خودمان باشد...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم زیاده این مقدار یا نه

میتونی یه عکس بدی

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

نه ولی دارم

قرص اناهیلم برای ورمه

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

از نیم رخ یا تمام رخش؟

از نیم رخ بده

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

به نکروز نمیخوره نکروز زود سیاه میشه نترس

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

یکم خودم رنگ کبودی میبینم ولی چونم خیلی سفت شده طبیعیه؟

کبودی بخاطر تزریقه ژل زدن کلا همینجوری هست 

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز