2777
2789
عنوان

فیلر چانه 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 1591 بازدید | 86 پست
نکروز چیه؟چطوری یه دکتر میفهمه اسن اتفاق افتاده یا نه؟

کبود میشه درد شدید خونرسانی متوقف میشه باعث مرگ بافت میشه تا ۲۴ساعت وقت داری انزیم بزنی

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

وای😭

یخ گذاشتی؟

این قدر نگوییم باید به عقاید هم احترام بگذاریم    آنچه قابل احترام است حقایق است نه عقاید...!!   هیچ عقیده ای محترم ومقدس نیست    زیرا می‌تواند ریشه در جهل وخرافه ودروغ داشته باشد...میتواند گفتمانی از داعش یا شری سازمان یافته باشد...احترام به بسیاری از عقاید می‌تواند توهین آشکار به شعور خودمان باشد...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درحد خیلی کم کبود شده

چند سی سی زدی

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

الان؟الان نه ولی بعد از تزریق گزاشتم

تا چند ساعت بعد تزریق حتما بزار 

این قدر نگوییم باید به عقاید هم احترام بگذاریم    آنچه قابل احترام است حقایق است نه عقاید...!!   هیچ عقیده ای محترم ومقدس نیست    زیرا می‌تواند ریشه در جهل وخرافه ودروغ داشته باشد...میتواند گفتمانی از داعش یا شری سازمان یافته باشد...احترام به بسیاری از عقاید می‌تواند توهین آشکار به شعور خودمان باشد...!

تا فردا صبر کن اگه دردش نیفتاد برو متخصص

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

ظهر زدم یه نیم ساعت گزاشتم الانم بزارم مشکلی نداره؟

یه مسکن بخور ببین دردت بر طرف میشه 

این قدر نگوییم باید به عقاید هم احترام بگذاریم    آنچه قابل احترام است حقایق است نه عقاید...!!   هیچ عقیده ای محترم ومقدس نیست    زیرا می‌تواند ریشه در جهل وخرافه ودروغ داشته باشد...میتواند گفتمانی از داعش یا شری سازمان یافته باشد...احترام به بسیاری از عقاید می‌تواند توهین آشکار به شعور خودمان باشد...!
فردا تا ظهر اصلا نمیتونم برم و میشه ۲۴ ساعت چیکار کنم😭ورمم کرده

زیادم زده باشی درد داره 

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

احساس داغ شدن تو چونه نداری؟

با آرامش وارد شوید! اگه آدم عنق و بی‌ظرفیتی هستید، روی من ریپلای نکنید. صبر و حوصله‌م رو دادم اجاره، اونم بدون پول پیش. اگه دنبال تخلیه انرژی منفی هستید، یه سایت بوکس باز کنید، اینجا رینگ اعصاب نیست. ممنون که درک می‌کنید            

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز