نه نرو حس خوبی نگرفتن از حرفش تلفنی نمیتونه بگه یعنی؟
محل نذار
چیزی که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کاراییکه نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچکاری واسه نِگهداشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان نداردمحقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫