2777
2789

نه نرو حس خوبی نگرفتن از حرفش‌ تلفنی نمیتونه بگه یعنی؟

محل نذار

چیزی‌ که آدمیزاد رو میکُشه، حسرته حسرتِ جاهایی که نرفته،کارایی‌که نکرده، حرفایی که نگفته.حسرتِ آدمی که دیگه تکرار نمیشه و هیچ‌کاری واسه نِگه‌داشتنش نکرده.. پیج کیک و شیرینی هام:Savina.bakes 😋🥰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بنظر خودت چیه؟😂

حاجی بادابادا دیگه

اكثر انسانها حتی جسارت دور ريختن لباسهايی كه مدتهاست بدون استفاده در كمدهايشان آويخته شده را ندارند بعدازآنها توقع داريم باورهای غلطی راکه قرن هاست درذهنشان زنجير شده است به راحتی كنار بگذارند و دور بريزند جهل نرمترين بالشی است كه بشرميتواند سر خود را بگذارد و آرام بخوابد گاندی 📌 هرگز نمیر کوروش ای مهر آریایی بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد محقق🌱 در تکاپو چند رشته ای تاریخ ، فلسفه و حقوق بین الملل✍️دارای مدرک سخنوری و فن بیان 💫

یاد اون کارمند بانکی افتادم ک شمارش داد گف رمز باید بگیرم زنگ بزن برات همراه بانک نصب کنیم 😂😂😂

به تو چه کس چه کند هرچه کند کس به تو چه    نه تو در گور من می زده می خوابانند   نه مرا گور تو گور پدرت پس به تو چه   
بچه ها من نامزدم میاد خونمون نتونستم تاپیک بذارم اینجا میذارم نظر بدین ارایشمو عوض کنم ؟؟میدونم صورت ...

عوض کن😑🙄

حالم مثل عنکبوتیه که نمیدونه چیتار کنه:”(

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز