2777
2789
عنوان

طلسم شدن

110 بازدید | 10 پست

بچه ها من خیلی شک دارم ک  طلسم شده باشم 

بیشتر اوقات با خواب های بد از خاب بیدار میشم و جیغ میزنم. (یا از بلندی سقوط میکنم یا ام اینکه ی چیزای عجیب غریبی دنبالم مبکنن) 

و اینکه بیشتر اوقات بی دلیل کسلم و یهو حالم بد میشه و اینکه ساغت خابم هم منظم نیس. 

گاهی اوقات هم نصفه شب بی دلیل از خاب میپرم 

و اینکه حس مبکنم ذهنم از قبلا کند تر شده و فراموشی زیاد دارم و همه چیزو هی یادم میره و اینکه حس مبکنم درس هامو ام مصه قبل قشنگ نمبتونم بخونم 😐

اسکیزوفرنی نیستین؟؟؟؟ 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسکیزوفرنی نیستین؟؟؟؟

چند وفت پیش رفتم پیشه ی دعا نویس ب خاطر همین خاب های بدم. گغت ک تو داری جنون میگیری. منم حرفشو جدی نگرفتم 😐

بعد الان شانسی تو گوگل نشونه های طلسم شدن رو خوندم دیدم 7.8 تاش رو دارم 😐

آزمایش هم دادم دکتر گفته همه چیت اوکیه 😐

بیخود خودتو غرق خرافات نکن.

تو جوونی و این حرفا از تو بعیده

ماوراالطبیعه وجود داره ولی نه اینقدر ملموس و مخرب.


زندگیتو بکن. درستو بخون و یه برنامه ی منظم از تفریحات سالم داشته باش

کاربری دست یه نفره. من مسئول تمام حرفایی که میزنم هستم✋
بیخود خودتو غرق خرافات نکن.تو جوونی و این حرفا از تو بعیدهماوراالطبیعه وجود داره ولی نه اینقدر ملموس ...

آخه چرا همش خاب میبینم ک از بلندی پرت میشم پایین؟ 😐😐

آخه چرا همش خاب میبینم ک از بلندی پرت میشم پایین؟ 😐😐

اونو منم دارم

از نظر دکترا یه تیک عصبیه

اینا همه واسه سن و سالت و موقعیت تحصیلیت طبیعیه. بهش بها نده بزرگشم نکن

کاربری دست یه نفره. من مسئول تمام حرفایی که میزنم هستم✋
اونو منم دارماز نظر دکترا یه تیک عصبیهاینا همه واسه سن و سالت و موقعیت تحصیلیت طبیعیه. بهش بها نده ب ...

آخه نگاه هم بابام اینطوریه هم من 

جفتمون هم ابن خاب ها را می‌بینم و با جیق از خاب بیدار میشیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792