2789
عنوان

خاب دیدن

| مشاهده متن کامل بحث + 111 بازدید | 20 پست
دوستانی که با غلط املایی می نویسید،خب اشتباهه دیگه قبول کنید وقتی یه نفر تذکر می ده،منظور بدی ندار ...

😂😂😂😂من میگم فقط منظورموبرسونم میدونم خاب اشتباهه امازورم میادخواب بنویسم😂😂😂

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

😂😂😂😂من میگم فقط منظورموبرسونم میدونم خاب اشتباهه امازورم میادخواب بنویسم😂😂😂

درست می گی

می دونم محاوره ای نوشتی عزیزم

ولی کسی هم که تذکر می ده واسه شوخی و خنده هست،که مثلا یادت بندازه اشتباه نوشتی ،تنبل خانم  

امیدوارم تعبیر خوابت بهترین رو رقم بزنه واسه شما در روزهای اتی  

دخترم❤❤❤هلیااااااا
دوستانی که با غلط املایی می نویسید،خب اشتباهه دیگه قبول کنید وقتی یه نفر تذکر می ده،منظور بدی ندار ...

😄😄😄😄من خعععلی خوش شانسم ک همش غلط میتایپم و کسی زیرسش خط نمیزنه و نمیگه از رو هر کدوم ی خط ی خط بنویس

درست می گی می دونم محاوره ای نوشتی عزیزم ولی کسی هم که تذکر می ده واسه شوخی و خنده هست،که مثلا یاد ...

😄😄😄😄مرسی گلم منم باناراحتی وعصبانیت جوابشونوندادم😊😊😊

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز