2777
2789
عنوان

عقده ی گل

163 بازدید | 19 پست

۱۸روز از زایمانم میگذره 

تو بیمارستان تایم مرخصی همسرم با خودش برام گل نیاورد شیرینی هم نیاورد   تخت بغلیم  خانوادشدن با گل وشیرینی  اومده بودن ملاقاتش اما من  تنها با مادرم همسزمم هراسون  با استرس بدو بدو  درحالی ک تلفن بدستش بود وهی از کارگاه لعنتی زنگ میزدن  اومد برای برای ترخیص من 

البته قرار بود شب ترخیص بشیم ولی ظهر شد یهویی 

خلاصه اومد برای ترخیص بدون هیچ گل وشیزینی ای  ومن بشدت حسرت تخت بغلی رو میخوردم راستش از شوهرم پیش تخت بغلی تعریف کردم و چقدر ناراحت شدم ک شوهرم با حرفم یکی نبود 

اما اینم بگم ک برای ملاقاتی با کلی خوراگی میومد آخه من عاشق خوراکی ام 

خلاصه الان ۲۰ روز میگذره از زایمانم ۷کارتن شیرینی  خامه مردمو داده بخاطر بچه 

ون گل برام آورده  میگه رفتم جاهای مختلفو گشتم گلی ک خوب باشه ندیدم  ی سری هم با داداشم رفته بود  هیجی نگرفته بود از داداشم پرسیدم گفت رفتیم گشتیم گلاش قشنگ نبود 

دیروز رفتم خودم گل خریدم اما عقدهدی گلی وشیرینی ای ک توبیمارستان بهم نداد ولم نمیکنم 

میخوام ی ولخرجی توپ بکنم دلم خنک بشه چی بخرم چ کارکنم یادم برع 

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بدبخت دیگه چیکار کنه 

گل چیه بابا

 مریم میرزاخانی ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد بود. میرزاخانی در سال ۲۰۱۴ به دلیل کنشگری در زمینه «دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضاهای پیمانه‌ای آن‌ها» برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی تنها زن و اولین ایرانی برندهٔ مدال فیلدز است. میدونستی وقتی لبخند میزنی نمیتونی نفس بکشی؟؟ دروغ گفتم فقط میخواستم لبخند بزنی:) اون چیزی که از علم و ثروت بهتره فرآموشیه:) هیچ پایانی،به راستی پایان نیست در هر سرانجام مفهوم یک آغاز نهفته است. میدونستی پروانه ها نمیتونن بالهاشونو ببینن؟ و اصلا خبر ندارن که چقدر قشنگن. شاید تو هم یه پروانه‌ای، یه انسان فوق‌العاده، فقط خودت نمیتونی ببینیش

عزیزدلم بیشتر بخاطر هورموناو زایمانه حساس شدی کاملا هم قابل درکه

اگه کلا چنین رفتاری نداره دلگیر نشو ازش ولی درباره ناراحتیت باهاش حرف بزن یه جوری بهش بگو که توقع داری ازش برات جبران کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز