2777
2789
عنوان

نیش پشههههه

65 بازدید | 13 پست

اینجا پشه داره به چه بزرگی منم حساسیت دارم نیش می‌زنن شبیه جزامیا میشم 

انگار کهیر میزنه 

زرد اصلا یه وضعی

الکلم هرچقدر میزنم فایده نداره

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ویز ویززز

😂🩴

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
اسپره حشرات تخت خوابی بزن به خودت از داروخونه بخر فکر کنم جوابه ، پیازم بذار بالا سرت

مرسی

مسافرتیم برای همین اینجا زیاده دیگه امشب قراره برگردیم شب آخری ترکیدم 😂🥴

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
ویتامین ب1 بخوردیگه نیشت نمیزنن

مرسی

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
اسی از داروخانه اسپری دور کننده حشرات بگیر عاااالیهدیگه هیچی نیشت نمیزنهقبلا دپی یه قلم مخصوص بعد نی ...

مرسی عزیزم

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
یعنی نوک انگشتتو بزن ب زیونت بعد بذار جای نیس پشه یه کم تحمل کن دیگه نمیخاره😅😅

بعضی مواقع میکنم😂

ولی بادش از بین نمیره ورم میکنم

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز