2777
2789
عنوان

ماموپلاستی

8946 بازدید | 97 پست

سلام 

من یک هفتس عمل موپلاستی انجام دادم خیلی فشار روم بوده کمک نداشتم پانسمانهارو هم خودم عوض کردم 

کسی میدونه بعد ماموپلاستی دست زیاد حرکت کنه چه عوارضی داره؟  دستمو زیاد بالای سرم بردم 

عزیزم توی پروتز نباید دست بالا برد توی مامو اشکالی ندارهفقط استراحت کن به بخیه ها فشار نیاد

واقعا?

سعی میکنم به بخیه ها فشار نیاد ولی بازم موقع بلند شدن یا یهویی میپرم تمام جونم درد میگیره برشهاش خیلی زیاده 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واقعا?سعی میکنم به بخیه ها فشار نیاد ولی بازم موقع بلند شدن یا یهویی میپرم تمام جونم درد میگیره برشه ...

مامو از سخترین و سنگینترین عمل هاست 

بافت داخل سینت رو کلی برش دادن طبیعیه که درد داشته باشی


عزیزم من برای لیفت و پروتز رفتمپروتز رو گذاشته ولی لیفت نکرده منو از اتاق عمل در اورده

البته اینم بگم منم یه طرفم کاملا گرد یکی متفاوت تر نمیدونم به خاطر تورم یا قرار همینجوری باشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792