چه نگاه خوبی میشه بپرسم چند سالشونه؟ سیگار میکشید ؟
خودم ۳۹ سالمه عزیزم
کلا از قبل ازدواج به این موضوع فکر میکردم و میگفتم وقتی بچه داشته باشم طوری بارش میارم که نخواد چیزیو با جمع دوستان تجربه کنه و یا اینقدر ندیده باشه که ندونه چه باید بکنه وقتی آزاد بشه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تازه کجاشو دیدی خواهر دختر خالمههام ۱۲ سالهشونه ی رستوران هست ماهی ۳ الی ۴ بار میریم اونجا قلیون میکشیم اونم میکشه😂😂😂
(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همهی مذهبیهای گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همهی اقلیتهای فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همهی اقلیتهای جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی. خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید دختر زیر ۱۸ سال نمیتونه رای بده؛ نمیتونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازهی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفرهی عقد رو داره! هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7
ابداااااا.من اهل اینجور چیزا نیستم اما مهمان داشته باشم سیگاری باشه میگم برید بالکن بکشید.
محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....
اینکه دست پدر مادر ببینه بیشتر تشویق میشه ب سمتش مادرپدر الگوی بچن میگه اگه بد بود ک پدرومادر مصرف ن ...
نه عزیزم اینطور نیست
پدر مادر خود من اصلاااااا اهل قلیون و ... نبودن ولی پدرم وقتی من سوم دبیرستان بودم خودش قلیون آورد توی خونه و گفت بیا با من تجربه کن که نخوای بری با دوستات تجربش کنی