likeamooninnight مدیر استارتر عضویت: 1403/05/25 تعداد پست: 4133 عنوان کنکوریا 104 بازدید | 9 پست سلام شب بخیر کسی هست بخواد برای کنکور۴۰۴پشت بمونه؟ همیشه از خدای خوشگلم مچکرم که پیشمه و حواسش به من هست خیلی خیلی دوست دالم🥺❤️ 1403/06/05 | 22:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
likeamooninnight مدیر استارتر عضویت: 1403/05/25 تعداد پست: 4133 سلاماحتمالا تراز امسالت چند بود ،من هم میخوام بمونم همیشه از خدای خوشگلم مچکرم که پیشمه و حواسش به من هست خیلی خیلی دوست دالم🥺❤️
likeamooninnight مدیر استارتر عضویت: 1403/05/25 تعداد پست: 4133 من اولین سال کنکورمه من امسال اولین بار بود کنکور دادم به خاطر دروس عمومی میمونم چون هر چی کم آوردم بخاطر عمومی بود همیشه از خدای خوشگلم مچکرم که پیشمه و حواسش به من هست خیلی خیلی دوست دالم🥺❤️
faa0 عضویت: 1402/06/15 تعداد پست: 4426 تراز امسالت چند بود ،من هم میخوام بمونم من امسال یک ساعت هم نخوندم برای کنکوردیگه ترازمم کمه😂شما برای چی میخوای بمونی؟
dokhibanafsh24 عضویت: 1401/11/25 تعداد پست: 35036 من امسال اولین بار بود کنکور دادم به خاطر دروس عمومی میمونم چون هر چی کم آوردم بخاطر عمومی بود عمومی تو کنکور نداریم که ۸۵۸۰۶۵۲
likeamooninnight مدیر استارتر عضویت: 1403/05/25 تعداد پست: 4133 عمومی تو کنکور نداریم که منظورم نهایی بود همیشه از خدای خوشگلم مچکرم که پیشمه و حواسش به من هست خیلی خیلی دوست دالم🥺❤️
likeamooninnight مدیر استارتر عضویت: 1403/05/25 تعداد پست: 4133 من امسال یک ساعت هم نخوندم برای کنکوردیگه ترازمم کمه😂شما برای چی میخوای بمونی؟ من هدفم پزشکی تهرانه❤️اما متاسفانه نشد ،بخاطر همین باید بمونم و بیشتر تلاش کنم هر چند که اصلا باورم نمیشه اینطوری شد فکر میکردم قراره رتبم سه رقمی بشه همیشه از خدای خوشگلم مچکرم که پیشمه و حواسش به من هست خیلی خیلی دوست دالم🥺❤️