چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من امسال اولین بار بود کنکور دادم به خاطر دروس عمومی میمونم چون هر چی کم آوردم بخاطر عمومی بود
عمومی تو کنکور نداریم که
چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.