2789

من اولین سال کنکورمه

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من اولین سال کنکورمه

من امسال اولین بار بود کنکور دادم به خاطر دروس عمومی میمونم چون هر چی کم آوردم بخاطر عمومی بود

همیشه از خدای خوشگلم مچکرم که پیشمه و حواسش به من هست خیلی خیلی دوست دالم🥺❤️

من امسال اولین بار بود کنکور دادم به خاطر دروس عمومی میمونم چون هر چی کم آوردم بخاطر عمومی بود

عمومی تو کنکور نداریم که

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

من امسال یک ساعت هم نخوندم برای کنکوردیگه ترازمم کمه😂شما برای چی میخوای بمونی؟

من هدفم پزشکی تهرانه❤️اما متاسفانه نشد ،بخاطر همین باید بمونم و بیشتر تلاش کنم هر چند که اصلا باورم نمیشه اینطوری شد فکر میکردم قراره رتبم سه رقمی بشه

همیشه از خدای خوشگلم مچکرم که پیشمه و حواسش به من هست خیلی خیلی دوست دالم🥺❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792