helya_banoo مدیر استارتر عضویت: 1400/01/18 تعداد پست: 2161 عنوان موی فر 111 بازدید | 10 پست سلام خانوما من موهام فره و نمیدونم چی بزنم که خوب وایسه و وز نباشه . شما اگه محصولی میشناسید ممنون میشم راهنمایی کنید پنتن کسی استفاده کرده ؟ ❤️🩹 1403/06/01 | 15:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پناهممممم عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 1952 موس مو maralبشدت راضیم اگرقراراستسقوطکنی،سقوطکن؛آنکهخواهیشد،توراخواهدگرفت
_faram_ عضویت: 1401/04/24 تعداد پست: 18728 پنتن اولاش خوبه ولی کم کم خودشم باعث وزی مو میشه زهرا سادات💛
یکدانه_هسدم عضویت: 1400/11/28 تعداد پست: 21317 اره من بعد حموم اسپری pantene میزنم که mist هستشیه اسپری kristin ess برای نرم کردنروغن نارگیلروغن ارگان اسپری هیت پروتکشنبا هوا خشک میکنمیا کلاه میخوابمهفتهای یه بارم روغن مالی: روغن زیتون و نارگیل و هسته انگور با هم یه ساعت میمونه بعد میشورم .C'est la vie
کدو_کوچولو3 عضویت: 1403/03/14 تعداد پست: 1828 پنتن مواد مضر داره میگن به مرور موها آسیب دیده میشه من یه روتین ایرانی ارزون میزنم جدیدا خیلی خوووبهنرم کننده دیپ سنس ماسک مو فر مورینگااسپری بیول مخصوص موی فر
helya_banoo مدیر استارتر عضویت: 1400/01/18 تعداد پست: 2161 موس مو maralبشدت راضیم شنیدم ضرر داره ب مرور ❤️🩹
پناهممممم عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 1952 موهارو خشک نمیکنه اصلا؟ تا الان که نه اصلا اگرقراراستسقوطکنی،سقوطکن؛آنکهخواهیشد،توراخواهدگرفت
پناهممممم عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 1952 شنیدم ضرر داره ب مرور من موهام حالت داره اکثرا برای مهمونی اینا استفاده میکنم تو حالت عادی سشوار میکشم اگرقراراستسقوطکنی،سقوطکن؛آنکهخواهیشد،توراخواهدگرفت
nikisadathoseyni10 عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 5891 اره من بعد حموم اسپری pantene میزنم که mist هستشیه اسپری kristin ess برای نرم کردنروغن نارگیلروغن ار ... من که موهام صافه میخوام همیشه فر بشه برام جواب میده؟ 💙🌱
یکدانه_هسدم عضویت: 1400/11/28 تعداد پست: 21317 من که موهام صافه میخوام همیشه فر بشه برام جواب میده؟ نه ربطی نداره .C'est la vie