بچه ها بنظرتون واسه تخصصیا فیلم ببینی واسه هر ۴درس بعد تست بزنی خوبه یا درسنامه بخونی و تست بزنی بنظرتون کدومش بهتره و نتیجه بهتری میده و خودتون کدومو انتخاب کردید؟بنطرتون خواندن درسنامه بهتره یا دیدن فیلم؟
سلام من یازدهم تجربیم، تازگی ها ماز رو ثبت نام کردم، مثلا درس زیست رو من وقتی فیلم استاد رو نگاه میکنم. کاملا مفهومی متوجه درس میشم، اما وقتی کتاب یا درسنامه میخونم فقط حفظ میشم که دوساعت بعد هرچی خوندمو یادم میره
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ولی من چون کلاس میرم ( پشت کنکور نیستم) نه فیلم میبینم نه درسنامه می خونم درجا میرم سراغ تست.
مباحثی رو که غایب بودم درسنامه می خونم.
کاش میدونستم آخرین غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️
سلام من یازدهم تجربیم، تازگی ها ماز رو ثبت نام کردم، مثلا درس زیست رو من وقتی فیلم استاد رو نگاه میک ...
پکیج ماز رو گرفتی؟؟
میشه بگی چقدر هزینش بود؟؟
کاش میدونستم آخرین غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️