2777
2789
عنوان

استوری

| مشاهده متن کامل بحث + 219 بازدید | 23 پست

من میزارم

پیجمم شخصیه و هرکسیو راه نمیدم

که بعدش بخوام جواب پس بدم یا حرف دربیاره

فامیلایی که دوس ندارمگ دوستایی که رومخ باشن

اینا اصن پیجمو ندارن. درخواستم دادن قبول نکردم

یک عدد عاشقِ نودل هستم😋🍜 اگه تاحالا نودل نخوردی یا بنظرت خوب درست نکردی بگو دستورشو برات بفرستم🤗💙 خانوم سردفتر آینده😍📚 یکی از شانسای زندگیم این بود که شمال به دنیا اومدم🥲🌿 تو زمینه های زبان انگلیسی، ناخنکاری، شمع سازی، سنگ مصنوعی، کیک پزی و معرفی کتاب میتونم راهنماییت کنم🤓💁🏻‍♀️ تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است  من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🙃   (🦁🔥)

من یکی از فلانجا رفتن استوری کردن متنفرم یکی هم از غذا و خوراکی استوری گذاشتنهمش میگم ک چی خب


کلا استوری برای اشتراک گذاری لحظه ها ساخته شده

بخاطر همینم بعد از یک روز خودش پاک میشه

یک عدد عاشقِ نودل هستم😋🍜 اگه تاحالا نودل نخوردی یا بنظرت خوب درست نکردی بگو دستورشو برات بفرستم🤗💙 خانوم سردفتر آینده😍📚 یکی از شانسای زندگیم این بود که شمال به دنیا اومدم🥲🌿 تو زمینه های زبان انگلیسی، ناخنکاری، شمع سازی، سنگ مصنوعی، کیک پزی و معرفی کتاب میتونم راهنماییت کنم🤓💁🏻‍♀️ تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است  من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🙃   (🦁🔥)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اصلا نمیزارم بیشتر اوقات استوری هارو نمی‌بینم یعنی که چه اما بابام روزی بیست استوری میزاره یبار رفتم تمام مخاطبینش هاید کردم فهمید

تاپیک اولم مال من نیست مال خواهرمه .بخاطر نداشتن سیم‌کارت دیگه با این کاربری اومدم با سیم‌کارت شوهر مامان بابا داداش خواهر دوست همه ی دور اومدم و ترکیدم، متولد ۸۴ نیستم
میخوام بدونم فقط من نمیزارم یا نزاشتنش مد شده و خیلیا نمیزارم...

ربطی ب مد و این چیزا نداره،کاملا برمیگرده ب خوده طرف.خب بعضیا دوس دارن ریزو درشت زندگیشونو ب همه نشون بدن و حالا ی سری هم خوششون نمیاد،.دلیه

حسوده شاید.

آره یه مقداری حسود هم هست...اونجور که هیچ حسادتی نداشته باشه هم نیست اما اونجوری هم که حالا یکسره به همچی هم بخواد حسادت کنه ام نیست . کلا بگم یه مقدار حسادت داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز