2777
2789
عنوان

پیامم ب اکسم

70 بازدید | 5 پست

کات کردیم مقصر اون بود باعث شد کات کنیم،ولی هرروز استوریامو چک میکنه،چندروز یبار پیام میده یا کلیپ اهنگ و‌.. میفرسته دیروز عصبی شدم بهش گفتم این چرتو پرتارو واسه من نفرست پیامو سین کرد چیزی نگفت دیگه،نامزد سابقمه،سر ی جریاناتی بهم خورد از طرف هردومون،ولی اون اینجور نیس ک کامل بره،همیشه سایش تو زندگیمه،حالا چند روز چیزی نمیگه دوباره سرو کلش پیدا میشه،بنظرتون اینجور بهش گفتم باخودش چی میگه فکر میکنه ناراحتم ک کات کردیم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مهم نباشه واست اصلا به پیامایی که واست میفرسته واکنش نشون نده

●آقایون سایت درخواست ندید●🔪🩸😊کاربری دست سه نفره.ماسه تا دوست هستیم با تفاوت سنی خیلی کم و سبک زندگی مشابه😇

بلاک کن بره رد کارش

دوس ندارم بره،بهش گفتم ی مدت حرف بزنیم اگه مشکلی نداشتیم با خانواده ها حرف بزنیم راضیشون کنیم چون مخالفن دیگه،خانواده ها راضی نشدن اینم رابطه رو کات کرد غیر مستقیم منم بیخیالش شدم،الان هی میاد پیام میده کامل نمیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز