2777
2789
عنوان

شوهر دلربا

1792 بازدید | 42 پست

خانومای عزیز و مامانای مهربون..یه سوال دارم برام خیلی مهم و جالبه .اگه بهم بگین ایا در نظر شما هم همسرتون جذاب ترین و خواستنی ترین مردیه که وقتی تو خیابون باهاش راه میرین فکر میکنین ممکنه برای بقیه زنایی که از کنارتون میگزرن هم ایجور باشه.؟یا اینم از توهمات بارداریه؟

من فکر میکنم شوهرم برای همه همین قد شیرین و خواستنیه که برای من هستش

نه هر قصاب ماهر،میکند پوست****** نه هر نان ونمک خور ،میشود دوست........

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ای بی یخچی بابا  

 🍂🍂 ازم نخواه با تو بموووووووووونم 🍂🍂☔👫  تو هیچی از من نمیدوووونی  اگه بگم رازه دلم رووووووووو....تو هم کنارم نمی مونی  آخ تو هم کنارم نمی موووونی....

كلا شوهرم خواستنى و دلبرا هست 

اين اعصاب منو بهم ميريزه و دوست ندارم بهش فكر كنم

پسر نازنینم ، همین که تو را دارم ،بهترین هدیه ی دنیا را دارم ، دیگر بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم ، در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم ، تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها ،ممنونم که به دنیا من آمدی و زندگی را برایم زیباتر از همیشه کردی💖💖💖💖

نه بابا خودت اين فكرو ميكني

البته اگه شوهرت خيلي خوشگل و خوشتيپه حق داري 

قانون انتظار میگه منتظـر هر چی باشی وارد زندگیــت میشه...پس دائم با خودت تکرار کن : امـروز منتظـر عالیترین اتفاق ها هستم
توهمه

خدا کنه..زنه میبینه یه بچه تو بغلشه.منم حامله.یه پسر 10 ساله کنارمون داره میره تو دهن شوهرم...شاید از علائم جنونه  

نه هر قصاب ماهر،میکند پوست****** نه هر نان ونمک خور ،میشود دوست........
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792