mi___yooo مدیر استارتر عضویت: 1399/08/12 تعداد پست: 2037 عنوان میگ دیگ حرف نزنیم 56 بازدید | 1 پست خودش بهم پیام داد ولی الان میگ برو پشیمون شدم با من بمونی اذیت میشی آدما چرا اینجورین حتی اگه گذشته رو هم پاک کنی بازم رد باریک زخم می مونه 1403/05/22 | 19:57 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لینک_کلیک عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 444 خوبه که طرف وجدان داشته دیده نمیتونه خوشبختت کنه یا اینکه میدونسته قرارنیست تو دلش بمونی سریع بهت گفته که کمتر آسیب ببینی