2777
2789
عنوان

همسرم

1101 بازدید | 22 پست

خواب دیدم همسزم زن گرفته من باهاش دوست بودم اون موقع 

تو خواب به دختره محل نمی‌داد میگفت من تورو میخوام من گریه میکردم میگفتم مگه میشع؟ تو دیگه زن داری هق هق میزدم 

از خواب بیدار شدم خیلی حالم بد شد

من چرا خواب بد میبینم انقدر بهم میریزم؟ ی بارم همسزم کنارم بود بیدار بودش من خواب بد دیدم یهو از خواب پریدم زدم زیر گریه کپ کردش بنده خدا.


شماها هم مثل منید؟ اینم بگم خداروشکر من اکثره خواب هامو یادم نمیمونه 

منم زیاد این. خواب رو دیدم 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عکس العملت بعد خواب چیه؟

نابود میشدم البته دور از جان شما من از دستش دادم راستی نگار جان من یه عذرخواهی به شما بدهکارم برخوردم خوب نبود چند ماه پیش 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇

نگار جون از صبح دارم تاپیکاتو میخونم. یه سوالم پرسیدم ممنون میشم جواب بدی... راستی در مورد خواب.... منم هفته پیش کابوسی دیدم که صبح با تبخال از خواب بیدار شدم ولی خب خواب بود دیگه هر چند تا یک هفته حال روحیم بد بود

خدا بهت آرامش بده گلم❤

ممنون مهربونم 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇
سلام عزیزم خوبی..گلی مگه از هم جداشدین؟

سلام عزیزم متاسفانه 😞

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇

اسی من ۳۵ سالمه دقیقا با روش هایی که شما تو تاپیک قبلیت گفتی زندگی کردم ،الان ۳ تا خونه و ۲ تا ماشین داریم ،خب.

یعنی قشنگ حرفات مث ۱۰ سال پیش منه ، ما الان دوتا پسر داریم و کلی قسط . ولی شوهرم دیگه همراهی نمیکنه میگه قسطام زیاده نمیتونم نفس بکشم .حساب کتابمو جدا کردم ازش ، میخوام صندوق طلا بخرم ، از کجا آموزش ببینم ،دوره بگیرم یا فقط فیلم ببینم کافیه؟

خدا یا شکرت 🌹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ارامش

ترنم1404 | 1 ثانیه پیش
2791
2779
2792