helenu مدیر عضویت: 1399/12/11 تعداد پست: 2164 عنوان حس ششمی | مشاهده متن کامل بحث + 299 بازدید | 74 پست گوشیمو دزدیدن پیدا میشه؟ 1403/05/12 | 22:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 برمیگردهحسش بهم چیهبا کسی تو رابطستچه فکری راجبم میکنه برمیگرده ولی دیر به احتمال ۴۵ درصد بلهذهنش درگیره جاهای دیگس ولی فکر منفی راجبت نداره متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 ب هدفم میرسم؟🤍🍃 اوهوم ولی تلاش زیادی میخواد متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
seta1384 عضویت: 1400/07/11 تعداد پست: 6957 اوهوم ولی تلاش زیادی میخواد مرسی عزیزم حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش↻ https://daigo.ir/secret/6734242551 "مگعچنبارمیکنیمزندگیواسعهرکی خودمونوبیخودیجرررربدیمما"
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 قبول میشم امسال یه رشته خوب؟دانشگاه میرم؟اون دوستم داره؟بهم فکر میکنه؟ اوهوم متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 میشه بگی حسش بهم چیه؟ مثبت متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 یعنی تواین مدت برمیگرده؟ اوهوم متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 ابتدایی قبول میشم یا دبیری ؟ همونی که خوشحال ترت میکنه متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
samirnasdf عضویت: 1403/04/04 تعداد پست: 1584 اوهوم منم پرسیدم گفتی باید روحت آروم شه حالا کلا برام خوبه ؟
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 ممنون عزیزم اشکال ندارع فقط بیشتر حس کن لطفا چجوری خیانتی یعنی از پشتم حرف میزنن؟یا یجور دیگه ؟وچرا ... به معنای واقعی از پشت بهت خنجر میزنن حقیقتش خودم اعصابم خورد میشه ، یه دختری که موهای صافی داره و چشماش درشت نیست ، قدش معمولیه و وزنش معمولیه متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
مهربون84 عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 3448 منم پرسیدم گفتی باید روحت آروم شه حالا کلا برام خوبه ؟ سال تحصیلی مثبتی داری متولد 84 نیستم ! اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
reyhiii عضویت: 1402/07/09 تعداد پست: 4464 فک میکنم پسر و فک میکنم بعدی دختره چه عالی😍خدا از دهنت بشنوه 🔴❌️لایک نکنیددددد❌️🔴
reyhiii عضویت: 1402/07/09 تعداد پست: 4464 فک میکنم پسر و فک میکنم بعدی دختره چه عالی😍خدا از دهنت بشنوه 🔴❌️لایک نکنیددددد❌️🔴
_hana1 عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 4985 اخرای شهریور وعده سه اون دوستم داره؟بهم فکر میکنه؟ ای آنکه دوستت دارم اما ندارمت جایت همیشه در دل من درد میکند 🥲🥲🥲💔