2777
2789
عنوان

ژل لب

1055 بازدید | 18 پست

سلام خانوما

من یه سوال داشتم خیلیا هستن وقتی میرن ژل لب تزریق میکنن بعد از تو هفته لبشون کلا ژل تخلیه میکنه انگار نه انگار حالا من موندم چیکار کنم میترسم برم ژل بزنم بدش لبم نتونه نگهش داره

یا فیلر یعنی فیلر میتونه لبمو خوش فرم نگه داره و از بین نبره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط ژل چربی نزن . ژل نورامیس بزن ببین اولش که شصت هفتاد درصد ورمه بعدش هم تا امتحان نکنی متوجه نمیشی کلینیک معتبر برو خیلیم قشنگ و خوبه مال دوست من بعد یکسال هنوزم قشنگ و خوبه 

وقتی مراقب حرفات نباشی یکی تا صبح نمیخوابه .
وقتی بار اول ژل میزنی 60 درصدش جذب میشه واس همین بعد 20 روز یا یه ماه باید بری مجدد ترمیم کنی که مون ...

ولی دکترم گفت بهتره فیلر بزنی که ماندگاری بیشتری هم داره ژل ممکنه نتونه بمونه نمیدونم چیکار کنم

فقط ژل چربی نزن . ژل نورامیس بزن ببین اولش که شصت هفتاد درصد ورمه بعدش هم تا امتحان نکنی متوجه نمیشی ...

والا من اولش خیلی خوشحال بودم دیگه نمیدونم دکترم برا پولش بود یا واقعا میدونه که ژل نمیمونه از ژل زدم کرد میگه فیلر بزن

والا من اولش خیلی خوشحال بودم دیگه نمیدونم دکترم برا پولش بود یا واقعا میدونه که ژل نمیمونه از ژل زد ...

نه مگه اینکه آب قاطی ژل کرده باشه یا بی کیفیت باشه وگرنه تا نزنی مشخص نمیشه تو بدن تو چقدر ماندگاره دکتر هم نمی‌فهمه خیلیم به ندرت این اتفاق میوفته تک سی سی نورامیس بزن جلوی چشم خودت بازش کنه 

وقتی مراقب حرفات نباشی یکی تا صبح نمیخوابه .
جدی پس چرا منو از ژل میترسونن

ژل و فیلر تقریبا مثل همن فقط فیلر جذب آبش بیشتره و برا همین بیشتر میمونه دکتر  با دوتاش میتونه به لب فرم بده بعدم تزریق اول جذب زیاد داره باید بری ترمیم که بمونه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792