بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
فقط ژل چربی نزن . ژل نورامیس بزن ببین اولش که شصت هفتاد درصد ورمه بعدش هم تا امتحان نکنی متوجه نمیشی کلینیک معتبر برو خیلیم قشنگ و خوبه مال دوست من بعد یکسال هنوزم قشنگ و خوبه
والا من اولش خیلی خوشحال بودم دیگه نمیدونم دکترم برا پولش بود یا واقعا میدونه که ژل نمیمونه از ژل زد ...
نه مگه اینکه آب قاطی ژل کرده باشه یا بی کیفیت باشه وگرنه تا نزنی مشخص نمیشه تو بدن تو چقدر ماندگاره دکتر هم نمیفهمه خیلیم به ندرت این اتفاق میوفته تک سی سی نورامیس بزن جلوی چشم خودت بازش کنه
ژل و فیلر تقریبا مثل همن فقط فیلر جذب آبش بیشتره و برا همین بیشتر میمونه دکتر با دوتاش میتونه به لب فرم بده بعدم تزریق اول جذب زیاد داره باید بری ترمیم که بمونه