2777
2789

سلام عزیزم

یکی از راحت ترین جراحی هاست

شب قبلش شام خوب بخور 

اگر داروی خاصی استفاده میکنی مثل قرص تیرویید یا فشار خون ، قطعش نکن اما اگر داروی ضد انعقاد یا هورمونی استفاده میکنی قطعش کن

استرس نداشته باش و به جزای خوب فکر کن تا داروی بیهوشی خوب توی بدنت متابولیسم شه

بعدش هم کمپرس یخ و آب میوه ی طبیعی و شیرین همراهت ببر تا بعد از ریکاوری میل کنی و برای اولین وعده بعد از جراحی توی خونه سوپ سبک آماده داشته باش که ترجیحا توش سیب زمینی داشته باشه

شب اول بیشتر استراحت کن ولی از روز دوم بیشتر قدم بزن و در حد رفع نیازهای طبیعیت راه برو

آب کرفس رو از روز دوم شروع کن

اگر خیلی درد داشتی یا قرص مسکن بخور یا شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ بذار

در تمام مدت هم سرت ۴۵ درجه بالا باشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزمیکی از راحت ترین جراحی هاستشب قبلش شام خوب بخور اگر داروی خاصی استفاده میکنی مثل قرص تیروی ...

چقدر خوب

امضا‌تون خوندم

من خواهرم عمل داره 

قراره ازش پرستاری کنم

خودمم تجربه نداشتم


شب اول بیشتر استراحت کن ولی از روز دوم بیشتر قدم بزن و در حد رفع نیازهای طبیعیت راه بروآب کرفس رو از ...

آناناس شنیدم واسه بهبود زخم خوبه ولی خب میوه شو که گرفتیم پزشک گفته جویدنی نخوره

چجوری پس میوه شو بهش بدم؟

 آب میوه شو بگیرم بهش بدم با نی بخوره

درسته؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز