2777
2789
عنوان

Iphone 8 . Iphone X (10).

774 بازدید | 36 پست

ديروز ايفون هفت گرفتم از جمعه قراره ايفون هشت و ايفون  ايگس بياد.


دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


 ن نميدونستم

صبح تو اخبار ديدم


دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
مبارك باشه عزيزم


مرسي برا خودم نيس برا خواهرم گرفتم

دنیاپر اﺳﺖ ، اﺯ اﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ . . .اﮔﺮ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻲ اﻧﺴﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﭘﻴﺪا کنی !!!ﺧﻮﺩﺕ ﻳکی اﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺎش                          
 ن نميدونستم صبح تو اخبار ديدم

از خیلی وقت پیش قرار بود شهریور. بیاد 


چه فرقی داره با ۷؟از اپشن های جدیدش خبر داری؟

هر کس زِخزانه برد چیزی،گفتند مبر که این گناه است،تعقیب نموده و گرفتند!دزد نگرفته پادشاه است.....
دوست داشتي جديدترينش باشه؟ ببين ٨ فوق العاده گرونه! توي بي بي سي نوشته بوَد ١٠٠٠€

نوشته بود حداقل ۱۰۰۰ ایران بیاد خیلی بیشترم میشه

هر کس زِخزانه برد چیزی،گفتند مبر که این گناه است،تعقیب نموده و گرفتند!دزد نگرفته پادشاه است.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز