نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 عنوان زگیل تناسلی 623 بازدید | 24 پست سلام خانم ها من خارش و سوزش واژن دارم میخاستم بدونم امکان داره علائم زگیل تناسلی باشهیا عفونت 1403/05/04 | 19:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آرامش_ماندگار عضویت: 1402/10/01 تعداد پست: 12823 خارش نشونه عفونته حتما دکتر برو من یکهمکار دارم جدی نمیگرفت. الان خیلی عود کرده و دارو جواب نمیده
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 خارش نشونه عفونته حتما دکتر برو من یکهمکار دارم جدی نمیگرفت. الان خیلی عود کرده و دارو جواب نمیده تا شنبه نمیشه برم یعنی زگیل خارش و سوزش نداره
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 سوزش داری بوی بد میده واژنت یانه...🤔 نه واژن بوی بد نداره یعنی مث همیشهولی دو روز ک خارش و سوزش دیوونم کرده
sahar1368136i عضویت: 1402/07/09 تعداد پست: 957 نه واژن بوی بد نداره یعنی مث همیشهولی دو روز ک خارش و سوزش دیوونم کرده یعنی قبلا بوی بد میداد
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 یعنی قبلا بوی بد میداد بوی بد ن کلا واژن ی بوی خاصی داره
آرامش_ماندگار عضویت: 1402/10/01 تعداد پست: 12823 تا شنبه نمیشه برم یعنی زگیل خارش و سوزش نداره زگیل برجستگی داره و ممکنه .اما توی آزمایش مشخص میشه
mehr.sh عضویت: 1396/02/17 تعداد پست: 14419 یکمخنکی بخور ماست و کدو شیرینی نخور تو جوش شیرین بشین التماس دعا
sahar1368136i عضویت: 1402/07/09 تعداد پست: 957 یا پیاده روی کردی بخاطرگرمای هواست ۹۹درصدم احتمال عفونت هست ولی اگه عفونتت شدیدبود،بوی نامطبوعی میداد...اماچون میگی بونمیده بنظرم با یه بار،داخل سرکه سفیدوآب ولرم بشینی درست میشه...
sahar1368136i عضویت: 1402/07/09 تعداد پست: 957 دکتر نری بهتره چون یاپمادکلوتریمازول بهت میده یاقرص که بدترمیشی بهترنمیشی...فقط آب ولرم باسرکه قاطی کن تو لگن بشین توش،یه ربع بعدم بروحموم...
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 دکتر نری بهتره چون یاپمادکلوتریمازول بهت میده یاقرص که بدترمیشی بهترنمیشی...فقط آب ولرم باسرکه قاطی ... از ظهر دارم همین کارو میکنم ولی میترسم ی موقع زگیل باشه
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 زگیل برجستگی داره و ممکنه .اما توی آزمایش مشخص میشه میترسم واقعا
sahar1368136i عضویت: 1402/07/09 تعداد پست: 957 از ظهر دارم همین کارو میکنم ولی میترسم ی موقع زگیل باشه نه بابا زگیل نیست خیالت راحت...زگیل یا ازرعایت نکردن نداشتن بهداشت فردی میگیری یاازرابطه نامشروع...
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 یکمخنکی بخور ماست و کدو شیرینی نخور تو جوش شیرین بشین اثر داره