من کاری به کلمه مادر و جایگاهشون ندارم
مادر که کلا قابل ستایش هست
ولی اینکه دخترای این دوره چجورین و این ها را قبول ندارم چرا چون خودم به چشم دیدم یکسری ها رو
شاید دختر هایی که شما دیدی اونجوری بودن و هر کسی خب بستگی به شخصیت خودش و اطرافش داره و اینکه شما چ انتخابی میکنید وگرن چ قدیم و چ الان همه جور پسر و دختری هست