چون در واقع شوهر فکر میکنه فقط مادر که براش زحمت کشیده و اصلا خانومش را نمیبینه و در واقع فرد اول زندگیشون حتی بعد ازدواج مادرشونه هست و گوش به فرمان ایشون هستن ن همسرشون ولی این جایگاه باید بعد ازدواج عوض بشه و اول بشه همسر بعد مادر
چون مادر اگه تو زندگی پسرش اتفاقی بیوفته اذیت نمیشه و همش را زیر سر عروسش میبینه ن اخلاق های پسرش
و اون همسره که اذیت میشه تو دعوا ها و .... و صدمه بیشتر میبینه ن پسر که مادرش را جایگاه اول میبینه
این حس رقابت نیس حس ارزش قائل شدن دو طرف برای زندگی خودشونه
اون آقایونی که مثل شما فکر میکنند خانوم هاشون اونجوری اند