2777
2789
ولی خب به هر حال دختر هایی هم دیدم که رفتن جلو و ابراز کردن و به نتیجه رسیده بستگی بازم به شخصیت ها ...

بله، اینگونه دختر ها در جامعه ما که فعلا سنتی هست کم پیدا میشوند ، اکثرا دارای اعتماد به نفس بالا و اجتماعی  هستند و از شکست خوردن هراسی ندارند ، در کشورهای غربی ، خیلی دختر ها پیش رونده هستند ، به نظر من اشکالی ندارد ولی خوب اکثر دختر ها این عمل رو درست نمی دونند. شخصیت ها فرق دارن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله، اینگونه دختر ها در جامعه ما که فعلا سنتی هست کم پیدا میشوند ، اکثرا دارای اعتماد به نفس بالا و ...

ترسی که برای دختر های ما در این جامعه درست شده و وجود داره را کشور های غربی ندارن ، برای همینه که هنوز برای بهتر شدن کشورمون به خیلی چیز ها نیاز داریم و اولین درست کردن طرز نگاه مردم و فکرشونه و قضاوت هایی که میکنند 

هر چیزی به زمان خودش بهتره اتفاق بیوفته ی جورایی یعنی تا وقتی که براش شور و شوقی دارید بعدش دیگه فای ...

بله. به قول مولوی 

آن یکی خر داشت ،پالانش نبود

یافت پالان، گرگ ، خر را در ربود!

کوزه بودش ، آب می نامد به دست 

آب را چون یافت ،خود کوزه شکست !




خانوم محترم چرا هر چی من میگم میگین نه خب یکم فکر. کنین من پسرم مثل شما که دختری نیستم

چون شما دیدتون فقط و فقط و فقط روی یک چیز  هست و متمرکز شدید روی همون

گفتم که شخصیت ها متفاوتن

ترسی که برای دختر های ما در این جامعه درست شده و وجود داره را کشور های غربی ندارن ، برای همینه که هن ...

خوب در نگاه سنتی ، که در زمان ما تبلیغ می کردند ، دختر خوب رو تنها به سر به زیری ، حرف نزدن ، نگاه نکردن و ... قضاوت می کردند . چون نگاه مالکیتی بود ،این صفات مملوک بودن زن رو محتمل تر می کرد ، دیگه از من گذشته این حرفا !!!!

حالا فهمیدم چرا نود درصد دخترای ایرانی از مادرشوهرشون متنفرن درسته اونا رو رقیب خودشون میدونن

چون در واقع شوهر فکر میکنه فقط مادر که براش زحمت کشیده و اصلا خانومش را نمیبینه و در واقع فرد اول زندگیشون حتی بعد ازدواج مادرشونه هست و گوش به فرمان ایشون هستن  ن همسرشون ولی این جایگاه باید بعد ازدواج عوض بشه و اول بشه همسر بعد مادر 

چون مادر اگه تو زندگی پسرش اتفاقی بیوفته اذیت نمیشه و همش را زیر سر عروسش میبینه ن اخلاق های پسرش 

و اون همسره که اذیت میشه تو دعوا ها و .... و صدمه بیشتر میبینه ن پسر که مادرش را جایگاه اول میبینه

این حس رقابت نیس حس ارزش قائل شدن دو طرف برای زندگی خودشونه

اون آقایونی که مثل شما فکر میکنند خانوم هاشون اونجوری اند 

خوب در نگاه سنتی ، که در زمان ما تبلیغ می کردند ، دختر خوب رو تنها به سر به زیری ، حرف نزدن ، نگاه ن ...

در واقع دختر آفتاب و مهتاب ندیده 

تا وقتی یکسری تفکر ها هست خیلی چیز ها پایمال و سرکوب میشه 

بهرام افشاری چه جذاب شده ندیده بودم عکساشو😂

از وقتی تصمیم‌گرفته من بشم زنش جذاب شده🤣

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792