2777
2789
عنوان

چاق شدن

74 بازدید | 3 پست

سلام دوستان من لاغرم میخوام چاق شم چی بخورم که چاق شم یک دست...اخه کلاا اگه چاق شم از پایین تنه چاق میشم ولی میخوام هم بالاتنه هم پایین تنه یه دست چاق شم...ولی چندسال اصلا چاق نمیشم خواهشا از تجربیاتتون واسم بگین قرص خوردین یاهرچی ....ممنون میشم

ورزش کن. تخم مرغ آب پز بخور. سیب زمینی آب پز بخور. این دوتا چاق کننده ان. سراغ قرص و اینا نرو خوب نیست

   بیشتر ببینید                                                                                                                                                           بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که بتوان کلمه آزادی را با تمام وجود حس کرد, صبورانه در انتظار روزی میمانم که بشود امنیت را لمس کرد, چشم انتظار روزگاری میباشم که اختلاف طبقاتی آدمی از بین برود, به امید دنیایی میمیرم که جای خوبی برای بشر و دیگر موجودات زنده باشد. با این امید امدم اما امیدوارم با این امید نمیرم.                                                                                                                                                                                 ما با کمترین چیزها خوشحال میشدیم ٬اما دریغ٬ )                               "اعصاب و یا حوصله نداری مصببش خودت نیستی, اما اگر بخاطر بی‌اعصابی یا بی‌حوصلگی رفتاری بروز دهی کسی را برنجاند مقصرش خودت هستی."

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی امتحان کردم اینچیزا رو تاثیری نداشت

باید برنامه‌ریزی کنی برا تغذیه 

وعده های غذایی رو زیاد تر کن در عوض کم حجم تر

   بیشتر ببینید                                                                                                                                                           بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که بتوان کلمه آزادی را با تمام وجود حس کرد, صبورانه در انتظار روزی میمانم که بشود امنیت را لمس کرد, چشم انتظار روزگاری میباشم که اختلاف طبقاتی آدمی از بین برود, به امید دنیایی میمیرم که جای خوبی برای بشر و دیگر موجودات زنده باشد. با این امید امدم اما امیدوارم با این امید نمیرم.                                                                                                                                                                                 ما با کمترین چیزها خوشحال میشدیم ٬اما دریغ٬ )                               "اعصاب و یا حوصله نداری مصببش خودت نیستی, اما اگر بخاطر بی‌اعصابی یا بی‌حوصلگی رفتاری بروز دهی کسی را برنجاند مقصرش خودت هستی."

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز