2777
2789
عنوان

تیرگی واژن

| مشاهده متن کامل بحث + 1568 بازدید | 81 پست
نه اصلا . شما نوزاد دیدی دیگهکدوم نوزادی تیرس؟؟؟به مرور اینطوری میشن افراد

خب به مرور رنگ پوستشون ثابت میشه!

نوزاد ب دنیا میاد مو نداره رنگ چشاش با رنگ چشمای چند سال دیگش فرق میکنه قدش کوتاس  ووووو 😐

((((خوشگل و بورِ سایت هستم👩🏼))))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂😂😭😭😭

فقط به حرف اینایی که میگن بهش بگو اصلا گوش نکنیا اومدیم اون اصلا متوجه نشد یا چیزی نگفت خودت جلو جلو عیب نزار رو خودت ، حتی اگه اون چیزی گفت بگو مال همه همینه و یه چیز طبیعیه اصلا خجالت نکش و بی اهمیت جلوه بده

عزیزم همراهش میتونی شکر یا نبات قاطی کنی و باید به طور کامل حل بشه تا بخوره

من یباربراکیست خوردم هنوزازگلوم پایین نرفته سردردشدیدشدم رفتم بیمارستان دکترم دعواکرد باهام  .ولی بومادران چه ربطی به تیرگی داره؟

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

چرا اینجوریه😭😭😭😭😭حالا برای من خیلیم تیره نیستولی خب نسبت ب پوست بدنم تیره تره🥲

اسی بیاخصوصی 

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

خب به مرور رنگ پوستشون ثابت میشه!نوزاد ب دنیا میاد مو نداره رنگ چشاش با رنگ چشمای چند سال دیگش فرق م ...

مقایسه غلطیه 

حالا نوزاد رو ول کن اگه قبول نداری

بچها م همینن

کلن دخترا تا قبل و بلوغ مو درآوردن ک محبور به شیو نیستن رنگ  پوستشون یکدسته 

ولی بعد از شیو و استفاده از پد بخاطر پریود

و صدالبته شرایط پوششی که اینجا وجود واره

به مرور تغییر رنگ میده

اون ۹۹ درصد مادرزادی که می‌فرمائید نیست.

پس قطعن میتونن درمان کنن

🥲بعد از دو سال و نیم منو تنها گذاشت.

خوشبحالت کلا سفیده واسه تو نسبت به بدنت منظورمه

اره امامن باورمیکنی من توکمدم یه لباس تنگ وجین وایناندارم فقط چندتاساپورت نخی  هنوزیبارصابون استفاده نکردم بعضی خانماقرصای هورمونی استفاده میکنن که اثرداره 

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مسکن ملی

sogol_33 | 5 دقیقه پیش

سوال

مرصادممد | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز