2777
2789
عنوان

تیرگی واژن

| مشاهده متن کامل بحث + 1568 بازدید | 81 پست
اینچیزا به چشم مرد نمیاد چرا باید رو خودش عیب بزاره یه چیز طبیعیه همه اینطورین

به چشمش میاد مون پسره اشاره کرده ک سفید دوس داره خوش گفت الان...درضمن بهترین کار اینه ک بگه بهش وسلام وقتی بگه توقع اون مرد میاد پایین


یه جوری میگید به چشم نمیاد و فلان انگار اقایون کورن!بابا چرا صورت مسله رو پاک میکنید به جای حل سوال

((((خوشگل و بورِ سایت هستم👩🏼))))

تو ی کانالای چنتا صابون کرم هست خاستی لینکش بران بفرستم

اقایون حتما بخونید🙏🏻اصلا درخواست دوستی ندید🙏🏻کامنت نزارید🙏🏻ریپ‌نزنید🙏🏻                                                                                 متاهل و متعهد😍       اینم برا بقیه کاربرا 😊فکر و عقیدم باهمتون فرق میکنه پ اگ پستی میزارم ریپ نزن اعصاب دوتامون بهم بریزی ❤️خودمم تا بتونم جوابت نمیدم😊خیلی کم دیدم حرفامو درک کنین.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

انقد نمیسابم که بزنم خودم داغون کنم که😂😂

به هر حال کیسه خیلی زبرههه😩

تو نمی‌تونی یه حیوون بیچاره رو به محیط زندگی بسته و آپارتمانی خودت بیاری و ژست حیوان دوستی به خودت بگیری، تو همزمان هم حیوان آزاری، هم انسان آزار((:!           

آره ولی باید یک راهکار براش پیدا کنیم

راهکارش کنار اومدن با رنگ پوستتونه

وقتی ادم خودش کنار بیاد مرد هم چیزی نمیتونه بگه


والا خواهر من بور و صورتی بود بهش خیانت شد با یه سبزه ی تییییره عوضش کرد شوهرش😏

((((خوشگل و بورِ سایت هستم👩🏼))))
تاثیر داره واقعا؟اره تازه عقد کردیم

تاحدودی

ببین بنظرم بهش نشون بده ن اینکه نظربده راجبش ها

هیچی نگو بزارتو معاشقه ببینه اگر اعتراض کرد یه فکری مبکنی اگربراش مهم نبود اصلا بهش نگو که واژنم تیریست واینا

قنادخونگی🍰

واژن همه ما ایرانیا تیره رنگه . من خودم پوستم روشنه ولی واژنم تیره رنگه 😢

چرا اینجوریه😭😭😭😭😭


حالا برای من خیلیم تیره نیست

ولی خب نسبت ب پوست بدنم تیره تره🥲

  

مامان شدن یعنی دیگه تنها نیستی و یه همدم کوچولو داری که وقتی دستتو میزاری روی دلت حسش می‌کنی  پرنسس مامانی منتظرتم بیا و خونمون رو شیرین کن 🤰♥️فندق مامان بابا🌿😻خدایا به خاطر این نعمت قشنگی که بهمون دادی شکرت خودت مراقب تو دلیم باش 🤲🏻👧🏼 خوشحالم از اینکه دخترم طعم پدر داشتن رو میچشه کلمه بابا رو به زبون میاره و بهش تکیه می‌کنه   آخه من خودم هیچوقت پدر نداشتم و خیلی تو زندگیم ضربه خوردم پدرمو حلال نمیکنم لحظه لحظه پدر داشتن رو با دخترم حس میکنم میشه برای سلامتی و تندرستی پدر دخملم یه صلوات بفرستی ممنونم خواهر گلم 🌼❤️ خب خواهرای گلم امشب وارد ماه نهم بارداری شدم تو این نه ماه خیلی چیزا رو درک کردم و بزرگ شدم امیدوارم مادر خوبی برای دخترم باشم برامون دعا کنید   دخترم ماه من منتظرتم بعد ۳۰ روز چهره ماهتو🌜میبینم و بوی تنت رو استشمام میکنم اون لحظه از خدا دیگه هیچی نمی‌خوام خدایا شکرت بخاطر اینکه بهم یه رفیق دادی 🌱🌈♥️بلاخره دختر عزیزم به دنیا اومد آخ نگم از چهره ماهش انگار دنیا رو بهم دادن مثل ماه الان کنارم خوابیده خدایا شکرت 🧚

وای چی بگم اخه😑🥲روم نمیشه🥲😂

روت نمیشه چرا شوهر کردی؟عقدم هستی باید روت بشه عزیزم با روم نمیشه روم نمیشه ک نمیشه زندگی کرد 😐باز حرف رو به مسایل جنسی کشوند نامحسوس بهش بگو تیرس و خیلیم دلت بخواد و شوخی شوخی توقع اون مرد بالاس نیاد پایین زندگیتو بعد از اینکه رفتی زیر یه سقف باهاش دچار مشکل میکنه

((((خوشگل و بورِ سایت هستم👩🏼))))
نه اصلا . شما نوزاد دیدی دیگهکدوم نوزادی تیرس؟؟؟به مرور اینطوری میشن افراد

فقط بخاطر شیو واینا نیست

بلوغ و تغییرات هورمونی دلیل اصلیشه شیو شاید ۱۰ ۲۰ درصد تاثیر داشته باشه

عههههههه بگو دیگهه

باورمیکنی من نمیدونستم تیره هست تواین سایت خوندم بازهم فکرنمیکردم تایه عکس  دیدم اونجادگه متوجه حرفای اینجاشدم   شایددلیلش ژنتیکه یا طرززندگی ولی همه تیره نیستن  

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز